برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم سبزوار در مجلس از تدوین طرح استیضاح یکی از وزرای دولت دوازدهم خبر داد.

مازندمجلس: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان تدوین شده است، گفت: 50 نماینده تاکنون این طرح را امضا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه وزیر کار در جلسه رای اعتماد قول‌های به نمایندگان داده بود که به آنها عمل نکرد، ادامه داد: امروز اوضاع کارگران کشور مناسب نیست و فکری برای آنها از سوی این وزارتخانه اندیشیده نمی‌شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی نیز وضعیت مناسبی ندارند و  بازنشستگان نیز از این موضوع راضی نیستند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه حساسی است که رسالت خطیری بر عهده دارد، اضافه کرد: ادغام چند وزارتخانه و تشکیل یک وزراتخانه‌ای به نام تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا هم اشتباه بود.
مقصودی با بیان اینکه فردی باید سکاندار وزارت کار می‌شد که جوان و فعال‌تر می‌بود، افزود: امروز آقای ربیعی نظارت مناسبی بر زیر مجموعه خود ندارد.
وی تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر کار پس از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خود در هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.


اینکه استیضاح اجتماعی نمایندگان وزارتخانه تعاون ربیعی نماینده مناسبی وزارت تصریح امروز مقصودی سبزوار