برگزیده ها
تشدید بازرسی‌های گسترده برای کشف کالای قاچاق در اصناف/ بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق امروز به بازار IT می‌آیند

مازندمجلس: رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به تشدید بازرسی‌های گسترده از اصناف برای کشف و برخورد با کالای قاچاق، گفت: امروز بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بازرسی گسترده از بازار IT انجام می‌دهند و در صورت نیاز این بازرسی فردا نیز تکرار خواهد شد.

مازندمجلس:مهدی میرمهدی رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ، از آغاز بازرسی برای کشف و برخورد با کالای قاچاق از امروز در بازار رایانه خبر داد و گفت: مقرر شد از امروز بازرسی گسترده انجام شود و در صورت نیاز این بازرسی فردا نیز تا پاکسازی بازار از کالای قاچاق ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برنامه بازرسی و کشف کالای قاچاق طبق زمانبندی در تمامی اصناف در حال اجراست که نوبت بازرسی بازار IT روز 14 آبان مقرر شده است.

میرمهدی خاطرنشان کرد: این بازرسی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، تأکید کرد: بازرسان برای پاک کردن بازار از کالای قاچاق به تمامی واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند و در صورت مشاهده این کالاها هر گونه تخلف که بر عهده مسئول واحد صنفی است و با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی حتماً باید فاکتور رسمی برای کالاهای خود داشته باشند و به بازرسان ارائه کنند.

میرمهدی اظهار امیدواری کرد با شدت گرفتن بازرسی‌ها در اصناف انتظار می‌رود در چندین مرحله به زودی بازار از کالای قاچاق خالی شود.

آ

قاچاق کالای بازرسی بازار رایانه میرمهدی اتحادیه امروز بازرسان فناوران اصناف تهران خاطرنشان واحدهای تمامی برخورد گسترده مبارزه گفت‌وگو