برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری کارگاه های دانش افزایی و ارتقای مهارت اعضا سمن‌های جوانان حمایت می کند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فراخوان دوم حمایت از برگزاری کارگاه های دانش افزایی و ارتقای مهارت اعضا سمن های جوانان در سال جاری اعلام شد.

این کارگاه ها در موضوعات مختلف از جمله آشنایی با اصول و مهارت های کارگروهی ،تفکرخلاق،نقاد و آشنایی با الگوهای حل مسئله،برقراری ارتباط موثر و فنون مذاکره طرح نامه نویسی و گزارش نویسی و ... به منظور حمایت روش مند و موثر از آموزش اعضا سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در بخشی از این فراخوان آمده است، سمن های جوانان به منظور بهره مندی از کمک های وزارت ورزش و جوانان در بخش آموزش اعضا باید فرم های مربوطه را برای هرکارگاه پیشنهادی به صورت جداگانه تکمیل ، تایپ، مهر و امضا کنند و به اداره کل ورزش و جوانان استان محل فعالیت خود تحویل دهند.

تمامی اطلاعات این فراخوان و همچنین فایل فرم های مرتبط از طریق سامانه اینترنتی صدور اعتبارنامه سمن های جوانان به نشانی saman.msy.gov.ir در دسترس است.

جوانان فراخوان حمایت مهارت نویسی منظور آموزش آشنایی گزارش برگزاری افزایی کارگاه