برگزیده ها
دشمنان انقلاب با جنگ سایبری به دنبال آسیب به مراکز هسته‌ای هستند

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم، گفت: ما باید در جنگ الکترونیک خود را مهیای مقابله با تهدیدات احتمالی از سوی دشمنان بکنیم و در این زمینه می توانیم به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شویم.

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم، گفت: ما باید در جنگ الکترونیک خود را مهیای مقابله با تهدیدات احتمالی از سوی دشمنان بکنیم و در این زمینه می توانیم به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شویم.

به گزارش ایلنا، سرلشکر مصطفی ایزدی در چهارمین همایش پدافند جامع کشور گفت: باید خود را برای مقابله با جبهه کفر آماده کنیم. دستاورد‌ها هر روز پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند باید برای مقابله با آنها آماده باشیم. ایستادگی غرب در برابر فرهنگ ما به دلیل پیشرفت‌هایی است که انقلاب داشته است و امروز رئیس جمهور احمق آمریکا راهبرد جدیدی ارائه می دهد نیز از حوزه دفاعی است.

وی تاکید با بیان اینکه در حوزه پدافند عامل و غیرعامل اگر یک روز فقط نیروهای مسلح در مقابل تهاجم‌ها دشمنان هدف قرار گرفته بودند، امروز با تهدیدات نرم و غیرنرمی مانند تحریم‌های اقتصادی رو به رو هستیم که تمامی یک جامعه را هدف قرار می دهد گفت:دشمنان ما برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

سردار ایزدی گفت: دشمن با استفاده از ابزار اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی سعی می‌کند کشور را مورد فشار قرار دهند . آمریکا از حربه اقتصادی علیه روسیه نیز استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث جنگ ترکیبی مطرح است گفت: ما شاهد استفاده دشمن از جنگ ترکیبی هستیم، به طوری که آنان می‌خواهند ابزار نظامی جبهه مقاومت را بگیرند و سپس انگیزه مقاومت را از بین ببرند تا بر این جبهه غلبه کنند.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: یکی از مسایلی که باید در پدافند غیرعامل و عامل به آن توجه کرد جنگ سایبری و جنگ پست مدرن است که در حوزه فیزیکی، اطلاعاتی و شناختی عمل می کنند و به همین دلیل رهبری فرمودند که فضای مجازی قتلگاه جوانان است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم افزود با بیان اینکه در نیروهای مسلح و امنیتی عملیات‌های مختلفی وجود دارد افزود: آنچه بسیار اهمیت دارد جنگ در فضای سایبری و تاثیرگذاری روی عقیده است و فضای سایبری نیز به عنوان بعد پنجم در نبردهای ما با جبهه باطل است.

ایزدی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌کوشند به تأسیسات هسته‌ای ما آسیب بزنند و می‌دانید که دشمنان انقلاب با جنگ سایبری به دنبال آسیب به مراکز هسته‌ای هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حوزه سایبری امکانات فراوانی دارد و با انجام رزمایش‌های متعدد خود را آماده کرده است، پس ما باید در جنگ الکترونیک خود را مهیای مقابله با تهدیدات احتمالی از سوی آنان بکنیم و البته این نقطه، پاشنه آشیل دشمنان انقلاب اسلامی هم هست که اگر به این حوزه توجه کنیم می‌توانیم به یک قدرت در جهان تبدیل شویم.

وی گفت: پدافند غیر عامل در حوزه سایبری بسیار اهمیت دارد و باید بتوانیم توان بالایی در نیروهای مسلح ایجاد کنیم تا از انقلاب که برایش تلاش بسیاری شده و تا امروز به موفقیت های بسیاری رسیده و البته از جبهه مقاومت دفاع کنیم.

سایبری دشمنان تهدیدات پدافند مقابله انقلاب ایزدی قرارگاه آماده امروز نیروهای استفاده افزود مقاومت اقتصادی آمریکا فرمانده نظامی مراکز ترکیبی می‌کند دنبال بسیار بسیاری البته صهیونیستی اهمیت ابزار هسته‌ای تاکید سردار احتمالی بکنیم اینکه در غیرعامل هستیم الکترونیک مهیای تبدیل