برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بار دیگر با اشاره به نبود امکانات ارتباطی مناسب در مسیر نجف به کربلا، دلیل این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد.

مازندمجلس: محمد جواد آذری جهرمی بار دیگر در صفحه شخصی‌اش با اشاره به عدم تحقق وعده‌های این وزارتخانه در برقراری ارتباطات مناسب ایام اربعین نوشت: برای برقراری سرویس وای‌فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متأسفانه هیئت اتصالات عراق علی‌رغم تعهدات وزارت ارتباطات این کشور در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان همچنین گفت: با وجود پیگیری‌های وزیر محترم کشور، بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تجهیزات وای‌فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد.
وی گفت: برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تأمین وای‌فای مسیر نجف به کربلا اطلاع‌رسانی کردند که به نظر می‌رسد اطلاعی از اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در کنفرانس خبری درنمایشگاه مطبوعات، بخش‌های مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.
آذری جهرمی خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله علیه‌السلام را از ماه‌ها قبل در دستور کار داشته‌اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند؛ همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.
ارتباطات وای‌فای وزارت اربعین کربلا مراکز برقراری تجهیزات توقیف جهرمی امنیتی