برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پزشکان و امدادگران هلال احمر در عمود 1080، روز گذشته با ارائه خدمات اولیه درمانی به زن باردار نه ماهه ای که با علائم زایمان به این عمود مراجعه کرده بود؛ او را به بیمارستان الحسین (ع)کربلا اعزام شد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،عصر روز گذشته زن باردار نه ماهه، با علائم درد شدید به درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ مراجعه کرد و پزشکان حاضر در این عمود پس از انجام اقدامات اولیه و تشخیص متخصص زنان حاضر در درمانگاه، وی را به بیمارستان الحسین (ع) شهر کربلا انتقال دادند.

بر اساس این گزارش، این بانوی ۲۷ ساله در آستانه زایمان پنجم خود، در میانه پیاده روی خود از نجف به کربلا، گرفتار درد زایمان شده بود.

همچنین بیمار عراقی دیگری با فشار بالا همراه با درد قفسه سینه و سابقه بیماری دیابت کنترل نشده و سکته، به مرکز درمانی هلال احمر در عمود 1080 مراجعه کرد که پس گرفتن نوار قلب و مشاهده نوسانات نوار قلب، با توجه به وجود علائم خطر به تشخیص پزشکان درمانگاه موکب حضرت فاطمه معصومه (س) به بیمارستان الحسین (ع) انتقال یافت.

گفتنی است، با اعزام این دو بیمار مجموع بیمارهای اعزامی درمانگاه بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت مستقر در موکب عمود ۱۰۸۰ از نهم آبان به پنج تن رسید.

 

درمانگاه بیمار الحسین زایمان بیمارستان علائم تشخیص کربلا انتقال پزشکان گزارش باردار گذشته اعزام مراجعه