برگزیده ها

مازندمجلس: شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم امروز پس از بازگشت از لندن بار دیگر مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

مازندمجلس:  پایگاه شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد بازجویی‌ها از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل فقط در مورد شبهه‌ها علیه او درخصوص پرونده ۱۰۰۰ که پیرامون دریافت اموالی در مقابل ارائه تسهیلات خدماتی به بازرگانان است و همچنین پرونده ۲۰۰۰ که مربوط به مذاکرات با مالک روزنامه یدیعوت آحارونوت است، صورت خواهد گرفت.

این پایگاه نوشت که بنیامین نتانیاهو قبل از اینکه از چند روز قبل تل‌آویو را به مقصد لندن ترک کند، چندین نشست با وکلای مدافع خود داشت.
از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی امروز دو تن از معاونان نخست وزیر این رژیم را برای بازجویی از آنها در خصوص پرونده زیردریایی‌ها که به پرونده ۳۰۰۰ معروف است، بازداشت کرد.
پایگاه روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت یکی از بازداشت شدگان دیوید شمرون، وکیل‌ مدافع نتانیاهو و دیگری یک شخصیت بسیار نزدیک به نخست وزیر اسرائیل است.
این پایگاه گزارش داد، شبهه‌های بسیاری درمورد دست داشتن این دو شخص در پرونده بزرگ فساد مربوط به زیر دریایی‌ها وجود دارد.
دولت آلمان چند ماه قبل فاش کرد که شمرون در دیدارهای برگزار شده در مورد قرارداد زیردریایی‌ها مشارکت داشته است.
پرونده نتانیاهو پایگاه بازداشت گزارش آحارونوت مدافع شمرون زیردریایی‌ها یدیعوت مربوط بازجویی امروز صهیونیستی بنیامین اسرائیل روزنامه