برگزیده ها
وزیر علوم نسبت به ممانعت از حضور توسلی در دانشگاه علامه واکنش دهد +تصویر نامه

مازندمجلس: عضو فراکسیون امید مجلس درباره ممانعت از ورود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در میزگرد دانشجویی در دانشگاه علامه به وزیر علوم انتقاد کرد.

مازندمجلس: عضو فراکسیون امید مجلس درباره ممانعت از ورود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در میزگرد دانشجویی در دانشگاه علامه به وزیر علوم انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که از جمله حامیان موثر منصور غلامی در جریان رای‌ اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس بود، در نخستین روزهای کاری وزیر جدید علوم در نامه‌ای نسبت به ممانعت از حضور محمد توسلی در یک میزگرد دانشجویی در مراسم روز دانش‌آموز در دانشگاه علامه طباطبایی تهران انتقاد کرد.

در متن این نامه آمده است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر منصور غلامی

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

باسلام و تبریک مجدد به مناسبت عهده‌دار شدن مسئولیت خطیر وزارت علوم، 

 به استحضار می‌رساند: 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، به مناسبت روز ١٣ آبان برای برگزاری میزگردی با عنوان «بررسی سیر تحول جنبش دانشجویی و چالش‌های آن پس از تسخیر سفارت» با حضور آقایان محمد نعیمی‌پور، صادق زیباکلام و محمد توسلی برنامه‌ریزی کرده و هماهنگی لازم را با مسئولین ذی‌ربط انجام داده و مطابق مقررات از هیأت نظارت بر فعالیت تشکل‌ها مجوز کتبی دریافت نمودند. ولی متأسفانه پس از اعلام برنامه از حضور یکی از سخنرانان در برنامه جلوگیری به‌عمل آمده است.

نظر به برنامه ارائه شده جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و تعهداتی که برای اجرای قانون و حمایت از تشکل‌های دانشجویی و رونق فضای گفت‌وگو در دانشگاه و اجرای منشور حقوق شهروندی دادید، انتظار می‌رود در همین آغاز راه با ناقضان حقوق شهروندی در این دانشگاه برخورد جدی به‌عمل آورید.

بدیهی است واکنش مناسب جنابعالی به این رویداد هم سنجشی برای صداقت و وفاداری شما به‌عهدی است که با نمایندگان مردم بسته‌اید، هم قوت قلب برای کسانی خواهد بود که با وجود انتقادها و ابراز نگرانی‌های گسترده به شما اعتماد کردند و هم موجب جلب اعتماد و امیدواری دانشجویان برای آغاز دوره‌ای پرنشاط در جامعه دانشگاهی در دوران مدیریت شما خواهد شد.

با آرزوی توفیق الهی؛ محمود صادقی؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ ۱۵ آبان ۱۳۹۶

دانشگاه دانشجویی علامه توسلی تحقیقات اعتماد برنامه ممانعت مناسبت اسلامی مدیریت دانشجویان جنابعالی شهروندی اجرای شورای تهران به‌عمل منصور میزگرد اصلاح‌طلب واکنش نامه‌ای انتقاد محمود فناوری غلامی صادقی نماینده طباطبایی