برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- بامداد امروز به دستور مقام قضایی و با حضور عوامل شهرداری تهران پاساژ "مبصر" در خیابان جمهوری تهران پلمب شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پیمان حسین محسنی، شهردار منطقه دوازده گفت: اهمیت ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ در اولویت فعالیت های کاری منطقه است و تدبیر شهردار محترم تهران نیز، رسیدگی ویژه به این موضوع است.

شهردار قلب طهران افزود: بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام قضایی و پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی توجهی کسبه و مالکین، پاساژ مبصر به عنوان یکی از اولویت های مهم در بحث املاک ناایمن، به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.

محسنی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسبت به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد کرد و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی از مالکین و کسبه املاک نا ایمن خواست که با رعایت دستورالعمل ایمنی و مقاوم سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت قبل از وقوع حوادث جبران ناپذیر، نسبت به رفع خطر و ایمن سازی اقدام کنند.

 

منطقه املاک قضایی شهردار اقدام ایمنی مالکین دستور ناایمن تهران محسنی پاساژ اولویت