برگزیده ها
معاون وزیرکشاورزی: حقوق کارکنان ما با سایر وزارتخانه ها فاصله دارد

مازندمجلس: تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با وجود افزایش حقوق کارکنان این وزارتخانه در دولت یازدهم هنوز میان دریافتی آنان با سایر وزارتخانه ها فاصله وجود دارد.

مازندمجلس: به گزارش دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی، «محمدعلی جوادی» در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح ساخت مجموعه تالارها و رستوران های مجتمع رفاهی باغ لاله در غرب تهران افزود: در آخرین جلساتی که با سازمان استخدامی کشور داشتیم به ما قول دادند افزایش 20 درصدی افزایش حقوق کارکنان وزارت جهادکشاورزی تا پایان امسال عملی شود.
جوادی یادآوری کرد: وزارت جهاد کشاورزی به لحاظ وسعت فعالیت و شمار کارکنان جزو سه وزارتخانه اول کشور است و 72 هزار کارمند در کل کشور داریم.
وی گفت: طرح تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی از 2سال پیش کلید خورده و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.
به گفته وی، برای انتخاب مدیران نخبه و جوان از داخل وزارتخانه آزمون های رفتاری و تئوری داریم و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.
وی افزود: در رویکرد جدید تربیت مدیران آینده به زنان و جوانان برای کسب جایگاه های مدیریتی توجه شده است.
طرح ساخت مجموعه تالارها و رستوران های مجتمع رفاهی باغ لاله با هدف ارایه خدمات رفاهی به کارکنان وزارتخانه و مردم منطقه غرب تهران در سطح 16 هزار و 700 متر مربع ساخته می شود و برر پایه برآوردها، مرحله نخست آن در نیمه سال 1397 به بهره برداری می رسد.
این طرح در چهار طبقه اجرا می شود و هشت تالار و هر تالار با وسعت 500 تا 550 متر دارد.
در مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله، 2پارکینگ، یک رستوران، چهار سالن غذاخوری و یک باغ بر بام ساختمان پیش بینی شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
@IRNAeco
اقتصام*9186*9132*1961* تنظیم: هما همت خواه**انتشار: مریم مسعود

اقتصاد

تالاهاي رفاهي

وزارت جهاد كشاوري

باغ لاله

وزارت رستوران وزارتخانه کارکنان مدیران تالارها رفاهی کشاورزی مجموعه آینده مرحله برداری اقتصادی تالار تربیت داریم مجتمع جوادی پایان تهران افزود افزایش