برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری باید برای مکانیزه شدن پل‌های شهر تهران برنامه ریزی کرده و برای این کار بودجه ویژه‌ای را اختصاص دهد.

مازندمجلس:

علی صابری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: طی سال‌های اخیر برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه معلولان آنطور که باید جامعیت لازم را نداشته و همین موضوع نیز سبب شده مشکلات این قشر در پایتخت همچنان پا بر جا باشد.

وی افزود: شهر تهران، شهر دوست دار معلولان نیست و قشر معلول برای تردد‌های خود در سطح شهر با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص برنامه‌های شورای چهارم برای معلولان اظهارکرد: اعضای شورای چهارم شهر تهران تا حدودی دغدغه معلولان را داشتند و در همین راستا نیز مصوباتی را ویژه قشر معلول به تصویب رساندیم.

صابری ادامه داد: انتظار ما این است که شورای پنجم شهر تهران نیز این رویه را پیش گرفته و در راستای حل مشکلات معلولان برنامه ریزی کند.

وی با انتقاد از وضعیت پل‌های شهر تهران خاطرنشان کرد: پل‌های شهر تهران باید مکانیزه شوند، اما به دلیل کمبود اعتبار، شهرداری تهران کار مکانیزه کردن تمام پل‌ها را آغاز نکرده است.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران افزود: معلولان، سالمندان و کودکان برای تردد در سطح شهر تهران و برای عبور از پل‌های عابر پیاده به شدت با مشکل مواجه بوده و در این شرایط لازم است برای تغییر وضعیت پل‌ها برنامه ریزی شود.

صابری با بیان اینکه " معلولان باید به یکی از اولویت‌های شهرداری تهران تبدیل شوند" خاطرنشان کرد: تا زمانی که معلولان به اولویت مسئولان مدیریت شهری تبدیل نشود، برای حل معضلات آن‌ها نیز برنامه ریزی نمی‌شود.

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با مصوبات باقی مانده از شورای چهارم شهر تهران تصریح کرد: در برخی از کمیسیون ها، مصوبات باقی مانده وجود داشت که به صحن شورا راه نیافته بود، اما در کمیسیون برنامه و بودجه به خاطر اهمیت برنامه ها، تمام مصوبات کمیسیون در شورا مطرح و به تصویب اعضا رسید.

در این زمینه بخوانید:

مصائب عبور از پل های عابر پیاده تهران

 

تهران معلولان شورای برنامه کمیسیون صابری پل‌های معلول مکانیزه شهرداری مشکلات مصوبات چهارم تبدیل پیاده بودجه مانده اسلامی تصویب برنامه‌های پایتخت افزود مواجه خاطرنشان وضعیت پل‌ها