برگزیده ها

مازندمجلس: همزمان با نزدیک شدن به زمان سفر 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا به کره جنوبی، خیابان های اصلی سئول از جمله خیابان محل عبور ترامپ، از بیم تظاهرات و اعتراض گسترده مردم، به شدت تحت تدابیر امنیتی پلیس و نیروهای ویژه قرار گرفته است.

مازندمجلس:  اگر چه تدابیر امنیتی در تمام نقاظ شهر لحاظ شده است اما این تدابیر در اطراف سفارت آمریکا و همچنین کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی شدیدتر است.
در حالی که برخی گروه های مدنی فراخوان تظاهرات همزمان با سفر ترامپ به سئول پخش کرده اند ، پلیس دور تا دور سفارت آمریکا در سئول را با حصارهای آهنی پوشانده است و شمار زیادی هم نیروی امنیتی آن را محاصره کرده اند.
ترامپ قرار است امروز سه شنبه از توکیو به سئول سفر کند او در روز نخست با 'مون جائه این' رییس جمهوری کره جنوبی دیدار خواهد کرد و فردا نیز در پارلمان سخنرانی می کند.
همچنین همزمان با سفر ترامپ به کره جنوبی، کره شمالی امروز سه شنبه اعلام کرد قدرت هسته ای خود را تقویت می کند
'پیونگ یانگ' در مطلبی که در نشریه 'رودونگ سینمون' ارگان رسمی این کشور منتشر کرد آمریکا را به افزایش تنش در شبه جزیره کره محکوم کرد و گفت: واشنگتن همزمان با سفر ترامپ به سئول، سه ناو هواپیمابر هسته ای نیز به منطقه گسیل داشته است.
'رودونگ سینمون' می افزاید: تا زمانی که ایالات متحده و پیروان آن اقدامات خصمانه خود را علیه ما ادامه دهند، ما نیز همچنان توان هسته ای خود را تقویت خواهیم کرد.
ترامپ، روز یکشنبه وارد ژاپن شد و با شینزو آبه، نخست وزیر ملاقات و گفت و گو کرد او با امپراتور و ملکه و خانواده های ژاپنی های ربوده شده توسط کره شمالی نیز ملاقات کرد. 
ترامپ قرار است امروز سه شنبه جهت ملاقات با 'مون جائه این'، رییس جمهور کره جنوبی به این کشور سفر کند. 
او روز چهارشنبه به چین می رود و با 'شی جین پینگ' رییس جمهور این کشور نیز ملاقات خواهد کرد. 
ترامپ، روز دهم نوامبر جهت شرکت در اجلاس سران انجمن همکاری های اقتصادی آسیا - اقیانوس آرام، (اسه-آن) به ویتنام خواهد رفت. 
این سفر که طولانی ترین سفر یک رئیس جمهوری آمریکا به این منطقه بعد از جورج بوش پدر محسوب می شود، در حالی انجام شد که منطقه شرق آسیا به سبب تهدیدها و حملات لفظی ترامپ و کره شمالی علیه یکدیگر در ماه های گذشته نگرانی بسیاری را در بین شهروندان کشورهای این منطقه از یک درگیری اتمی ایجاد کرده است. 
از سوی دیگر نامشخص بودن سیاست های ترامپ در قبال تعهدات بین المللی و منطقه ای آمریکا و همچنین پیمان های بین المللی، کشورهای این منطقه را در قبال سیاست های آمریکا در این منطقه و پایبندی به آن ها با تردیدهایی مواجه کرده است. 
ترامپ منطقه آمریکا جنوبی ملاقات امروز تدابیر همزمان شمالی جمهوری امنیتی همچنین کشورهای سیاست المللی جمهور سفارت تقویت رودونگ سینمون  ترامپ