برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فرودگاه گفت: در ایان اربعین 140 هزار زائر از 11 فرودگاه به عراق رفتند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حسن مهری اظهار کرد: ۱۴۰ هزار مسافر از ۱۱ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان، ساری، گرگان، یزد، اردبیل، ایلام و کیش به کربلای معلی اعزام می‌شوند و فرودگاه‌های کرمانشاه، اهواز و آبادان نیز پذیرای زائرانی هستند که قصد خروج از کشور از طریق مرز‌های زمینی را دارند.

وی افزود: با تمهیدات پیش بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های دست‌اندر‌کار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل در حال برگزاری است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه اندازی قرارگاه فرعی ابوذر و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهاد‌های فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار اربعین حسینی (ع) به کار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدی آب و هوا و شرایط جوی عراق در روز‌های گذشته و لغو یا تاخیر برخی پرواز‌ها موجب نارضایتی شماری از مسافران شد که خوشبختانه با در پیش گرفتن تدابیر مناسب از سوی پلیس فرودگاه و هماهنگی با مسئولان مسائل به خوبی مدیریت شده و به آرامش رسید.

وی با تاکید براینکه تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه‌های کشور پیش‌بینی شده و انجام گرفته است، اظهار کرد: پیش از اجرای ماموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هربخش یا شخص به دقت مشخص شده تا هیچ گونه خلاء امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد.

 

اربعین فرودگاه فرودگاه‌های زائران تدابیر گرفته جلسات برگزاری اعزام سردار اظهار