برگزیده ها

مازندمجلس: حجت اشرف‌زاده گفت:بسیاری به من گفتند اگر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری رأی نیاورد، برایت بد می‌شود؛ اما من برای مردمم و حقایق خواندم. امیدوارم در این مسیر اتفاق‌های بهتری برای هنر ایران بیفتد و یکسری ممنوعیت‌ها حل شود.

مازندمجلس: حجت اشرف‌زاده ـ خواننده ـ ، با اشاره به ترانه «دوباره ایران» که آن را در حمایت از حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری امسال خواند، اظهارکرد:دیدیم در نهایت چه کسی در کنار آقای روحانی و چه کسی در کنار رقبای او ایستاد؟ این باور من است که هنر واقعی شفاف‌ترین حقایق را با خودش دارد. من خواننده ستادی نبودم و چیزی برای خواندن این اثر دریافت نکردم اگر کسی می‌داند رقمی دریافت کردم و مدرکی دارد بگوید.
به گزارش نامه نیوز او ادامه داد: من برای مردمم خواندم و خواهم خواند؛ بسیاری به من گفتند اگر روحانی رأی نیاورد برایت بد می‌شود اما من برای مردم و حقایق خواندم؛ امیدوارم در مسیر اتفاقات برای هنر ایران اتفاق‌های بهتری بیفتد و یکسری ممنوعیت‌ها حل شود و من بتوانم حداقل در شهر خودم نیشابور کنسرت بدهم.
اشرف‌زاده با اشاره به لغو کنسرت‌های خراسان بیان کرد: من چرا نمی‌توانم در شهر خودم (نیشابور) کنسرت بدهم؟ مردم به اهالی موسیقی علاقه‌مند هستند اما نمی‌توانند صدای او را (در کنسرت) بشنوند در حالی که می‌توانند ساعت‌ها کانال‌های ماهواره‌ای ببینند. بزرگتر یا مدیری که این را درک نمی‌کند یعنی رابطه خوبی با جوانان و نوجوانان کشورش ندارد و خواسته‌های آن‌ها را نمی‌داند. نمی‌شود به زور به مردم بقبولانیم که موسیقی برایشان بد است، زیرا این باورکردنی نیست! موسیقی چیزی است که بسیاری با آن به عرش می‌روند و حالشان خوب می‌شود. احوالات انسانی در موسیقی نهفته است.
او اضافه کرد: موسیقی عاملی برای دوست داشتن‌ها و نهی‌ منکرها است؛ آنچه در امر به معروف و نهی از منکر است در موسیقی خوب جاری است. وقتی شما می‌گویید «آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست/ هرکجا هست خدایا به سلامت دارش»؛ هم دعا دارد، هم حال خوب دارد و هم نیکی و دوست داشتن در آن وجود دارد. چگونه وقتی خواننده‌ای این را می‌خواند، می‌گوییم برای مردم ممنوع است؟
اشرف‌زاده درباره فعالیت‌های هنری این روزهایش نیز گفت: آلبوم موسیقی «وقت عاشقی» آماده انتشار است و بین روزهای ۱۲ تا ۱۴ آذر که همزمان با سالروز تولدم است منتشر خواهد شد. بعد از آن به فاصله یک هفته تا ۱۰ روز کنسرت تهران را خواهیم داشت و بعد ان‌شاءلله کنسرت‌هایی  برای شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.
این هنرمند درباره حضورش در سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: هنوز برای جشنواره موسیقی فجر با من صحبتی نشده است. من سال گذشته از سالن موسیقی‌ای که به من اختصاص داده بودند راضی نبودم. من به بلیت‌فروشی سال گذشته نیز اعتراض داشتم. برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی انجام نشده بود و اطلاع‌رسانی نشده بود. هرچند آن کنسرت برای من دلچسب بود و ۵۰۰ نفر از بهترین‌هایم برای دیدن اجرا آمده بودند اما توقع بیشتری برای هماهنگی‌ها وجود دارد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.
موسیقی کنسرت روحانی خواننده نیشابور بیفتد برنامه‌ریزی گذشته جشنواره امیدوارم درباره دریافت برایت نیاورد اشرف‌زاده اشاره نبودم حقایق بسیاری