برگزیده ها

مازندمجلس: شرکت پرشین پارس به عنوان بزرگترین شبکه فروش خودرو در پایتخت به مناسب فرارسیدن فصل پائیز، اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه اتومبیل‌های وارداتی کرده است.

مازندمجلس:به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت پرشین پارس به عنوان بزرگترین شبکه فروش خودرو در پایتخت به مناسب فرارسیدن فصل پاییز، اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای وارداتی کرده که شامل خودروهای محبوبی همچون سانتافه، توسان، اکسنت، النترا، کیا سراتو و سورنتو و نیز سایر محصولات خودروسازهای خارجی مورد پسند مشتریان شامل برندهای لکسوس، مرسدس بنز و بی ام دبلیو خواهد بود.

این جشنواره که از روز ۱۵ آبان آغاز و تا شب یلدا (۳۰ آذرماه) ادامه خواهد داشت توسط پرشین پارس به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه خودروهای خارجی با ۱۵ سال قدمت و مجموعه ای از نمایندگی های مجاز فروش خودرو برگزار خواهد شد که تسهیلات و شرایط ویژه‌ ای را برای مشتریان این جشنواره به شرح زیر در نظر گرفته است:

خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره ‌ای حرفه ‌ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل خودرو تا محل شماره گذاری و همچنین شماره ‌گذاری خودرو، خدمات ویژه‌ای چون پرداخت ۸۰ درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته شده و بیمه شخص ثالث خودرو به صورت رایگان از دیگر تعهدات پرشین پارس به مشتریان خود در این جشنواره خواهد بود.

۲-

 فروش اقساطی: با توجه به قراردادهای شرکت پرشین پارس با خوشنام ترین شرکت های لیزینگ، امکان خرید اقساطی نیز برای مشتریان فراهم بوده و خودروها در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

۴-

شایان ذکر است پرشین پارس با بهره گیری از کارکنانی مجرب، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین المللی ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸  و سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ و سیستم پاسخگویی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ کرده است.

علاقمندان به شرکت در جشنواره «طلایی» و استفاده از تسهیلات خرید سریع، تحویل به موقع با اطمینان از قیمت مناسب فروش، می‌توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت www.persianpars.com و استفاده از مشاوره آنلاین، با شماره تلفن های ۲۲۳۵۰۰۱۱، ۴۴۹۵۵۷۲۱،۸۸۲۰۲۸۵۰، ۲۲۵۶۴۴۷۶ تماس حاصل نمایند.

مشتریان خودرو پرشین جشنواره خودروهای شماره خدمات سیستم مشاوره اقساطی استفاده تحویل تسهیلات عنوان مناسب اقدام خارجی علاوه