برگزیده ها
توئیتر با توئیت 35 هزار کاراکتری هک شد

مازندمجلس: سه روز پیش یک کاربر توئیتر با شناسه کاربری Timrasett توئیتی را در این شبکه اجتماعی با 35 هزار کاراکتر ارسال کرد و محدودیت 280 کاراکتری آن را نقض کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از گیزمودو، در شرایطی که تمامی کاربران با چنین محدودیتی دست و پنجه نرم می کنند، این اقدام باعث حیرت دیگر کاربران توئیتر شد و بسیاری از آنها در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرانجام مشخص شد وجود یک آسیب پذیری امنیتی در توئیتر به این کاربر آلمانی اجازه داده تا با همکاری کاربر دیگری با شناسه HackneyYT محدودیت توئیتر را نقض کند و یک پیام طولانی و البته بی معنی را از طریق شبکه اجتماعی یادشده ارسال نماید.

در ابتدای این پیام به زبان آلمانی آمده است: ما توانستیم از محدودیت کاراکتر توئیتر فراتر برویم. حرفمان را باور نمی کنید. این پیام 35 هزار کاراکتری حرف ما را ثابت می کند. در ادامه نیز هزاران کاراکتر بی معنی پشت سر هم آورده شده است.

توئیتر بعد از انتشار این پیام برای مدت کوتاهی حساب هر دو نفر را تعلیق و پیام یاد شده را پاک کرد. البته در حال حاضر این دو حساب کاربری مجددا به توئیتر دسترسی یافته اند. مدیران توئیتر می گویند نقص فنی عامل این مشکل را شناسایی و آن را برطرف کرده اند.

افراد یادشده پس از بازگشت به توئیتر پیامی منتشر کرده و از اقدام خود عذرخواهی کرده و هدف از این کار را نشان دادن آسیب پذیری توئیتر عنوان کرده اند.

آ

توئیتر محدودیت البته یادشده کاراکتر آلمانی کاربر کاراکتری کاربران اقدام پذیری