برگزیده ها

مازندمجلس: یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بازرسی سازمان جهت رسیدگی به رفاه حال زائران اربعین حسینی در فرودگاه نجف خبرداد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی مسافران در فرودگاه نجف و همچنین  انسجام عملیات بازگشت و ارتباط مستقیم بین شرکت های هواپیمایی با مسئولان فرودگاه نجف تیم بازرسی ویژه ای را به فرودگاه نجف اعزام کرد.

وی همچنین از آغاز عملیات بازگشت پروازهای نجف به تهران و شهرستان ها از فردا خبرداد و افزود: به دنبال پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر شرکت هایی که پروازهای اربعین را برعهده دارند مشکلی برای انجام پرواز به فرودگاه نجف ندارند.

جعفرزاده همچنین از صدور ۸۶۷ مجوز پرواز برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام اربعین تاکنون خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۷۲ مجوز پرواز برای شرکت هواپیمایی عراقی و ۶۹۵ مجوز پرواز برای شرکت های داخلی اختصاص یافته است.

وی در پایان از شرکت های هواپیمایی خواست: اگر به عللی مقرر شد که پروازی کنسل و یا با تاخیر انجام شود با دقت و سرعت نسبت به اطلاع رسانی به مسافران از طریق شماره هایی که در اختیار دارند و همچنین توسط مسئولان ایستگاهها در فرودگاهها نسبت به اجرای دستورالعمل حقوق مسافر اقدام کنند.

هواپیمایی فرودگاه پرواز کشوری همچنین خبرداد پروازهای دارند داخلی اربعین بازگشت جعفرزاده بازرسی مسافران عملیات اعزام مسئولان