برگزیده ها
‌آغاز‌ پروازهای نجف به ایران از فردا/ تیم بازرسی سازمان هواپیمایی‌ به فرودگاه نجف اعزام شد

مازندمجلس: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بازرسی این سازمان جهت رسیدگی به زائران اربعین حسینی در فرودگاه نجف خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،‌ رضا جعفرزاده بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی مسافران در فرودگاه نجف و همچنین انسجام عملیات بازگشت و ارتباط مستقیم بین شرکت‌های هواپیمایی با مسئولان فرودگاه نجف، گروه بازرسی ویژه‌ای را به فرودگاه نجف اعزام کرد.

وی همچنین از آغاز عملیات بازگشت پروازهای نجف به تهران و شهرستان‌ها از فردا خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شرکت‌هایی که پروازهای اربعین را برعهده دارند مشکلی برای انجام پرواز به فرودگاه نجف ندارند.

جعفرزاده همچنین از صدور 867 مجوز پرواز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام اربعین تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد 172 مجوز پرواز برای شرکت هواپیمایی عراقی و 695 مجوز پرواز برای شرکت‌های داخلی اختصاص یافته است.

وی‌ به برخی اخبار منتشره درباره مشکلات ایرلاین‌ها با فرودگاه نجف، گرانفروشی بلیت‌های اربعین و همچنین عدم مدیریت وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: باوجود بازتاب اخبار مذاکرات مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با مسئولان فرودگاه نجف در تهران و عراق، رایزنی‌های صورت گرفته در تیرماه امسال و اقدامات موثر سازمان در خصوص چند مورد تخلف به‌دست آمده توسط بازرسی‌های صورت گرفته در رسانه‌های جمعی، باید گفت انتشار اخباری مبنی بر سهل‌انگاری و بی توجهی سازمان هواپیمایی کشوری و از این دست مسائل، منصفانه نیست.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری‌ از شرکت‌های هواپیمایی خواست احیانا اگر به عللی مقرر شد که پروازی کنسل و یا با تاخیر انجام شود، با دقت و سرعت نسبت به اطلاع رسانی به مسافران اقدام کنند و همچنین توسط مسئولان ایستگاه‌ها در فرودگاه‌ها نسبت به اجرای دستورالعمل حقوق مسافر عمل کنند.

م

هواپیمایی فرودگاه همچنین مسئولان پرواز شرکت‌های کشوری گرفته عمومی پروازهای روابط اربعین اخبار تهران داخلی مسافران اعزام بازرسی جعفرزاده مشکلات عملیات بازگشت