برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: احتمال حضور لاریجانی به دلیل تجربه‌های سیاسی و مدیریتی‌اش در انتخابات 1400 وجود دارد.

مازندمجلس: غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی درباره نقل قولی از بهروز نعمتی مبنی بر نقش آفرینی لاریجانی با تشکیل حزب رهروان اظهار کرد: بارها لاریجانی را تشویق کرده‌ام که به دنبال تشکیل یک حزب بزرگ و فراگیر باشد.
وی افزود: حزب رهروان باید قابلیت دربرگیری تمامی احزاب اصول‌گرا و حتی فراتر از آن را دارا باشد چرا که اگر قرار است این حزب مانند دیگر تشکل‌ها عمل کند کارایی چندانی نخواهد داشت.
مصباحی‌مقدم تصریح کرد: چنانچه‌ این حزب به صورت فراگیر تشکیل شود می‌تواند دستاوردهای بزرگی را به دنبال داشته باشد البته این فراگیری منوط به آن است که رهروان بتواند مجموعه تشکل‌های موجود، رؤسا و مسئولان احزاب را در خود ادغام کند و باعث به ظهور رسیدن حزبی مقتدر شود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد:‌ اگر چنین امری محقق شود می‌تواند تأثیر به سزایی بر بدنه جریان اصول‌گرایی داشته باشد و  برنامه‌های متنوعی برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ارائه شود ضمن اینکه زمینه کادرسازی و تربیت اشخاص زبده برای حضور در وزارتخانه‌ها و مجلس شورای اسلامی فراهم می شود.
وی ادامه داد: مجموعه‌ای با مشخصات فوق می‌تواند اشخاص لایقی را جهت کاندیداتوری در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری معرفی کند که بعدا نیز بتواند مسئولیت عملکرد آنان را بر عهده بگیرد.
مصباحی‌مقدم با اشاره به احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و آینده سیاسی وی تأکید کرد: به طور حتم لاریجانی به دلیل تجربه‌های سیاسی و مدیریتی درخشانی که دارد می‌تواند یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری چهار سال آینده باشد و البته احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز وجود دارد.
لاریجانی ریاست انتخابات جمهوری می‌تواند تشکیل مصباحی‌مقدم رهروان بتواند احتمال سیاسی آینده البته اشخاص دنبال سخنگوی تشویق جامعه روحانیت فراگیر مبارز احزاب