برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: برای برطرف شدن گره‌های ترافیکی در محدوده مرز مهران برنامه ریزی شده و به گونه‌ای عمل کرده ایم که زائران در بازگشت با مشکل مواجه نشوند.

مازندمجلس:

سرهنگ محسن ناصری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: از زمانی که سفر‌های زائران اربعین حسینی برای شرکت در مراسم اربعین آغاز شد، برنامه ریزی‌های متعددی برای جلوگیری از گره‌های ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حجم تردد‌های زائران برای رسیدن به کشور عراق از مرز مهران بود، اما خوشبختانه زائران زیادی از این مرز راهی کشور عراق شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به بهبود وضعیت تردد‌های زائران به نسبت سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه امسال زائران اربعین حسینی رضایت بیشتری از وضعیت مسیر‌ها داشته اند و دلیل این رضایت این است که هر سال برنامه ریزی‌ها جامع‌تر شده و تجربه مسئولان در این رابطه نیز افزایش می‌یابد.

ناصری در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت سفر زائران از کشور عراق خاطرنشان کرد: بازگشت زائران از کشور عراق سرعت گرفته و ما تلاش کرده ایم شرایطی را فراهم کنیم که زائران اربعین حسینی مدت زمان زیادی در مرز معطل نمانند.

وی با اشاره به انتقال خودرو‌هایی که در شهر مهران رها شده بودند اظهارکرد: برخی از زائران خودرو‌های خود را در شهر مهران رها کرده بودند و در این شرایط مجبور شدیم خودرو‌های آن‌ها را به پارکینگ منتقل کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در خصوص نحوه یافتن خودرو‌های منتقل شده به پارکینگ‌ها اذعان کرد: زائران می‌توانند برای پیدا کردن محل خودرو خود با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند.

ناصری ادامه داد: اطلاع رسانی کافی در سطح مسیر زائران اربعین حسینی صورت گرفته و نیرو‌های پلیس نیز آماده راهنمایی زائران رابعین حسینی هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از زائران اربعین حسینی بابت انتقال خودرو‌ها به پارکینگ‌ها وجهی دریافت می‌شود یا خیر؟ گفت: بابت نقل و انتقال خودرو، از زائران وجهی دریافت نمی‌شود و افراد باید با مراجعه به پارکینگ‌های مشخص شده با ارائه مدارک شناسایی لازم، خودرو خود را دریافت کنند.

زائران حسینی اربعین برنامه خودرو‌های انتقال خودرو مهران راهنمایی گرفته ناصری دریافت رضایت وضعیت بازگشت اشاره پارکینگ‌ها منتقل خوشبختانه ریزی‌های ترافیکی گره‌های تردد‌های زیادی استان رانندگی ایلام