برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تهران و معاونان استاندار مسائل استان در بودجه ۹۷ را بررسی کنند.

مازندمجلس: محسن علیجانی با تشریح جلسه مجمع نمایندگان تهران با استاندار اظهار داشت: در این جلسه محمدحسین مقیمی استاندار تهران گزارشی از وضعیت استان در موضوعات مختلفی از جمله زیست محیطی، آلودگی هوا، سلامت، آموزش و پرورش و حمل و نقل را ارائه کرد.
وی افزود: همچنین استاندار تهران اعلام کرد که نیاز است مجلس و دولت و همچنین استانداری با یکدیگر هماهنگ باشند تا برنامه‌ها بهتر پیش برود.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: همچنین مسئولان چهار کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی و مدیریت شهری مجمع نمایندگان تهران نیز گزارشی را در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه کردند.
وی بیان کرد: در راستای این نشست مقرر شد تا فصلی یک بار این هم اندیشی و نشست راجع به مسائل استان تهران برگزار شود.
علیجانی در ادامه بیان کرد: همچنین کمیته‌ای متشکل از  پنج نفر از نمایندگان تهران و چهار نفر از معاونین استاندار تشکیل شد تا با توجه به فصل بودجه ریزی در بودجه ۹۷ مسائل استان تهران بررسی و مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: به عنوان مثال از ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده سهم تهران برای توسعه که تقریبا ۲۲۰ میلیارد تومان می شود، تنها ۲۰ میلیارد تحقق پیدا کرده است که رقم زیادی نیست و باید تلاش کنیم بودجه‌های مصوب به طور کامل تخصیص پیدا کند.

تهران استاندار همچنین نمایندگان استان افزود مسائل میلیارد بودجه ارائه نماینده گزارشی مقیمی گزارش وضعیت آلودگی اظهار علیجانی محیطی