برگزیده ها
نقش تهیه‌کننده سریال شهرزاد در نمایش اولیورتویست چیست؟

مازندمجلس: فرصت تبلیغات شهری سریال شهرزاد در حالی در اختیار نمایش «اولیورتویست» قرار گرفته است که مشخص نیست آیا هزینه‌های این فرصت به تیم شهرزاد پرداخت شده یا خیر.

مازندمجلس: به مدت یکسال به تیم تبلیغاتی سریال شهرزاد اجاره داده شده است؛ اما عمر شهرزاد با حواشیش زودتر از موعد تمام شد و دیگر نیازی به حفظ بنرها نبود. با این حال خبری از لغو قرارداد هم نیست.

اما این روزها بنرهای «اولیورتویست» به جای شهرزاد در خیابان‌های تهران خودنمایی می‌کنند. ابهام کجاست؟ ابهام در رابطه حسین پارسایی و تیم شهرزاد است. پارسایی در بلبشو و حواشی پیرامون شهرزاد، به خصوص مسائل غیرشفاف مالی آن حامی سریال باقی ماند. اجازه داد تا سری دوم آن نیز ساخته شود و محمد امامی، تهیه‌کننده پرحاشیه و البته متهم مالی به سرمایه‌گذاری خود ادامه دهد.

حسین پارسایی، مدیرکل دفتر نمایش خانگی همچنین مجوز ساخت سری سوم شهرزاد را نیز صادر کرده است تا امامی با خیال راحت و با فراغ بال مقدمات سری سوم شهرزاد را فراهم کند. زمانی این قضیه مهم می‌شود که مشخص نیست در تغییر و تحولات وزارت ارشاد، آیا پارسایی دفترش را حفظ می‌کند یا خیر.

حال این مهم را در کنار واگذاری فرصت تبلیغاتی شهرزاد به «اولیورتویست» بگذارید. ذهن مخاطب آگاه مغشوش می‌شود. این پرسش اکنون مطرح می‌شود که آیا حسین پارسایی بنرها را از مجموعه شهرزاد اجاره کرده است؟ آیا او هزینه‌های آن را متقبل شده است؟ آیا او تلاشی برای شفاف‌سازی آن کرده است؟ هزینه هنگفت تبلیغات شهری که جامعه تئاتری به جز چند مورد انگشت‌شمار و آن هم به لطف شخصیتی چون رضا حداد، از پسش بر نمی‌آید، در «اولیورتویست» چگونه تأمین شده است؟

با توجه به ابهام موجود اگر تیم شهرزاد فرصت تبلیغاتی خود را به شکل رایگان در اختیار حسین پارسایی قرار داده باشد، مصداق بارز تخلف مالی - برای مثال ارتشا - نخواهد بود؟

خبرگزاری تسنیم در انتظار شفاف‌سازی در این باره و انعکاس پاسخ مسئولان این مهم می‌باشد.
شهرزاد پارسایی ابهام اولیورتویست نمایش سریال تبلیغاتی شفاف‌سازی بنرهای تهران امامی کجاست؟ قرارداد تسنیم بنرها اجاره بنرهایی 140هزار خوش‌رنگ محمدزاده خیابان‌های مسئله تهیه‌کننده اکنون تومانی البته