برگزیده ها
مازندمجلس:آلبوم موسیقی بختیاری «آراز»، اثری از «نادر شیرانی»، با صدای «سعید صالحی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «چکاوک زنده رود اسپادانا»، راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «آراز»، اثری بومی از موسیقی بختیاری است که خوانندگی آنرا «سعید صالحی» و آهنگسازی و تنظیمش را«نادر شیرانی» برعهده داشته اند.

شیرانی خود، درباره این اثر مختصرا نوشته است: «می‌نویسم بختیاری… اکنون که غیر از برف تاجی بر سرم نیست، با صدایی به بلندای دنا آمدی، و در اوج آسمان نشستی»

اثر فوق در قالب ۱۳ قطعه بعناوین «یار نشیمنه»، «آواز بلال»، «بی قرار»، «گل مریم»، «تکنوازی کمانچه»، «کوگ خوشخون»، «آواز شوشتری»، «گل سرسوز»، «لی لرزک»، «دکلمه»، «کنار سوز»، «آواز دشتی» و «ستین» به اجرا در آمده است.

شایان ذکر است که آلبوم بومی-بختیاری «آراز» با صدای «سعید صالحی»، از سوی «چکاوک زنده رود اسپادانا»، منتشر شد. علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال این اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

موسیقی شیرانی صالحی بختیاری آلبوم بازار قانونی آنلاین چکاوک اسپادانا