برگزیده ها
افتتاح نخستین مرکز اجرائیات و جمع آوری برق های غیرمجاز کشور

مازندمجلس: نخستین مرکز اجرائیات و جمع آوری برق های غیرمجاز کشور ساعتی پیش با حضور مدیرعامل توانیر در شیراز به بهره برداری رسید.

مازندمجلس: نخستین مرکز اجرائیات و جمع آوری برق های غیرمجاز کشور ساعتی پیش با حضور مدیرعامل توانیر در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، آرش کردی مدیرعامل توانیر امروز به همراه هیاتی از معاونان و مدیران این شرکت به استان فارس سفر کرده است.

براین اساس کردی صبح امروز (چهارشنبه 17 آبان ماه) نخستین مرکز اجرائیات و جمع آوری برق های غیرمجاز کشور را که توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز راه اندازی شده است، افتتاح کرد.

برپایه این گزارش، این بخش تازه تاسیس در توزیع برق شیراز، به صورت تخصصی و متمرکز اقدام بررسی، شناسایی، تشکیل پرونده و پیگیری جهت جمع آوری و اجرای موارد مربوط به انشعاب های غیرمجاز را برعهده دارد.

براین اساس، پیش از این امورهای برق به صورت جداگانه به شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق را برعهده داشتند که با تاسیس این مرکز، برای اولین در کشور، یک واحد به صورت تخصصی اقدام به این کار خواهد کرد.

خاطرنشان می سازد که در این مراسم مهندس زراعت پیشه، مدیرعامل توزیع برق شیراز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند کاهش تلفات در مناطق تحت پوشش این شرکت پرداخت.

به گفته زراعت پیشه، تلفات در مناطق تحت پوشش این شرکت هم اکنون به 9 درصد کاهش یافته است که مهمترین عامل در رسیدن به این موفقیت، رسیدگی به موضوع برق های غیرمجاز است.

 

غیرمجاز شیراز مدیرعامل توزیع اجرائیات نخستین برعهده شناسایی انشعاب تلفات مناطق اقدام زراعت مراسم براین توانیر افتتاح گزارش امروز تاسیس مهندس تخصصی