برگزیده ها
گوگل مشکل نمایشگرهای گوشی پیکسل 2 را حل کرد

مازندمجلس: گوگل فایل های به روزرسانی عرضه کرده که مشکل اختلال در نمایشگرهای گوشی پیکسل 2 ایکس ال را برطرف نماید.

مازندمجلس:به گزارش  خبرنگار فناوری اطلاعات  خبرگزاری فارس به نقل از پی سی مگ، برخی کاربران گوشی یادشده در هفته های گذشته اعلام کرده بودند نمایشگرهای این گوشی ها درست کار نمی کرده و بخش هایی از آنها دارای خط های اضافی بوده و در مواردی هم قسمتی از نمایشگر تاریک شده و محتوای صفحه قابل مشاهده نبوده است.

این گوشی با نمایشگر OLED عرضه شده و گوگل امیدوار است از این طریق کاربران را به خرید گوشی یادشده ترغیب کند. گوشی آیفون ایکس اپل نیز مجهز به چنین نمایشگری است  ولذا رقیبی برای پیکسل 2 ایکس ال به حساب می آید.

گوگل در به روزرسانی خود حداکثر میزان روشنایی گوشی Pixel 2 XL را نیز کاهش داده تا از این طریق فشار وارده به آن کاهش یابد و از اختلال در این نمایشگر جلوگیری شود. این شرکت می گوید تغییرات یادشده با دقت اعمال شده تا از کیفیت تجربه کاربری افراد کاسته نشود.

گوگل اظهار امیدواری کرده با این تغییرات دقت تصاویر و تفکیک رنگ ها بیشتر شود. این شرکت روز گذشته یک آسیب پذیری در پروتکل امنیتی Wi-Fi Protected Access II (WPA2) را هم برطرف کرده بود. حفره امنیتی یادشده دور زدن رمزگذاری این پروتکل را ممکن می کرد.

آ

یادشده نمایشگر تغییرات پروتکل امنیتی گذشته پیکسل کاربران نمایشگرهای