برگزیده ها
تعداد کاراکترهای قابل استفاده در هر توئیت دوبرابر شد

مازندمجلس: از این پس کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با محدودیت کمتری برای ارسال توئیت های خود برخوردارند و برای این کار 280 کاراکتر در اختیار دارند که دو برابر ظرفیت قبلی است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، توئیتر که سال ها در برابر درخواست های کاربران مقاومت کرده و از افزایش تعداد کاراکترهای قابل ارسال در هر توئیت خودداری کرده بود، سرانجام رویه خود را تغییر داد.

ارسال توئیت های 280 کاراکتر ی به جای توئیت های 140 کاراکتری از دو ماه قبل برای برخی کاربران به طور آزمایشی ممکن شده بود و حالا عموم اعضای توئیتر می توانند به این خدمات دسترسی یابند.

جک دورسی مدیرعامل توئیتر از تردیدهای خود در این زمینه در گذشته خبر داده بود. اما حالا مشخص است که وی بر تردیدهایش غلبه کرده و دیگر نگرانی در مورد کاهش کیفیت توئیت های ارسالی به علت دوبرابر شدن تعداد کاراکترهای ارسالی ندارد.

وی اظهار امیدواری کرده این تحول به افزایش مشارکت کاربران در این شبکه اجتماعی منجر شود و کاربران زمان کمتری برای ویرایش پیام های خود صرف کنند.

بررسی ها نشان می دهد کاربران زبان هایی مانند انگلیسی از چنین تغییراتی استقبال می کنند، اما چینی ها، ژاپنی ها و کره ای که با تعداد کاراکتر کم قادر به بیان مفاهیم و نظراتشان هستند در این زمینه حساسیت خاصی نداشته اند.

آ

توئیت کاربران تعداد کاراکترهای توئیتر زمینه ارسالی کاراکتر افزایش دوبرابر ارسال