ارسال توئیت های 280 کاراکتر ی به جای توئیت های 140 کاراکتری از دو ماه قبل برای برخی کاربران به طور آزمایشی ممکن شده بود و حالا عموم اعضای توئیتر می توانند به این خدمات دسترسی یابند.
جک دورسی مدیرعامل توئیتر از تردیدهای خود در این زمینه در گذشته خبر داده بود. اما حالا مشخص است که وی بر تردیدهایش غلبه کرده و دیگر نگرانی در مورد کاهش کیفیت توئیت های ارسالی به علت دوبرابر شدن تعداد کاراکترهای ارسالی ندارد.
وی اظهار امیدواری کرده این تحول به افزایش مشارکت کاربران در این شبکه اجتماعی منجر شود و کاربران زمان کمتری برای ویرایش پیام های خود صرف کنند.
بررسی ها نشان می دهد کاربران زبان هایی مانند انگلیسی از چنین تغییراتی استقبال می کنند، اما چینی ها، ژاپنی ها و کره ای که با تعداد کاراکتر کم قادر به بیان مفاهیم و نظراتشان هستند در این زمینه حساسیت خاصی نداشته اند.
آ