برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اظهار نگرانی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی در تهران، تاکید کرد: وضعیت آسیب‌های اجتماعی در تهران زیبنده نظام اسلامی نیست.

مازندمجلس: محمدرضا عارف در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار تهران با تسلیت اربعین حسینی و با بیان اینکه بر خلاف تصور همگان استان تهران در خیلی از شاخص ها در ردیف استان های غیربرخوردار قرار دارد، گفت: از جمله شاخص های نگران کننده در استان تهران وضعیت آسیب های اجتماعی است که در مرز بحرانی قرار دارد.
وی با اشاره به بازدید خود و جمعی از اعضای فراکسیون امید از محله هرندی تهران، یادآور شد: نظام ما قرار بود الگویی برای کشورهای اسلامی باشد ولی وضعیت آسیب‌های اجتماعی در تهران زیبنده نظام اسلامی نیست. کاش آنچه در برخی مناطق تهران مشاهده شد صرفا در خواب دیده می‌شد ولی متاسفانه واقعیتی است که در زمان بیداری در پایتخت کشور آن را مشاهده کردیم و باید برای آنکه وضعیت از  آنچه که هست فجیع‌تر نشود راه حلی برای سامان ‌یابی آسیب‌های اجتماعی پیدا کرد.
 رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به چالش های تهران از جمله آلودگی هوا و موضوع آب افزود: در حال حاضر برای کاهش این مشکلات ۳۵ نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی به وحدت و هماهنگی خوبی رسیده اند و امیدواریم با همکاری استانداری تهران، شورای شهر و شهرداری پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
عارف با بیان اینکه سرانه ورزشی در استان تهران نگران کننده است، تاکید کرد: تامین بودجه برای اجرای پروژه های عمرانی جدید استان و همچنین رفع تنگناهای مالی ضروری است. در فصل تعیین بودجه برای سال آینده هستیم و نمایندگان استان تهران با همراهی استاندار باید برای تامین اعتبارات موردنیاز استان تلاش مضاعفی کنند.

تهران استان اجتماعی اشاره وضعیت نمایندگان اسلامی بودجه آسیب‌های تامین شورای مشاهده اینکه بازدید هرندی استاندار نگران کننده