رنو می گوید در طراحی سیستم یادشده از قابلیت های رانندگان حرفه ای و نحوه عملکرد آنها در زمان مشاهده افراد یا اشیای مزاحم الهام گرفته و بر همین مبنا فناوری خاص خود را ابداع کرده است.
بررسی ها نشان می دهد در کشورهای توسعه یافته در هر صدمیلیون کیلومتر تنها یک مورد تصادف به علت خطای انسانی رخ می دهد و لذا الگو گرفتن از عملکرد رانندگان حرفه ای برای طراحی سیستم های هوشمند جلوگیری از برخورد با موانع اقدامی منطقی تلقی می شود.
رنو برای تکمیل این فناوری با دانشگاه استنفورد همکاری کرده و می گوید آن را به نمونه اولیه خودروی خودران Zeo خواهد افزود. استفاده فراگیر از فناوری یادشده از سال 2022 آغاز می شود.
آ