برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس‌جمهوری آمریکا که قصد داشت برای انتقال پیام‌های تهدیدآمیزش علیه کره‌شمالی راهی منطقه غیرنظامی شده میان دو کره شود، به علت بدی آب و هوا و مه غلیظ نتوانست به هدفش برسد. بالگرد حامل ترامپ به علت فقدان دید خلبان نتوانست در این منطقه فرود آید.

مازندمجلس:  خبرگزاری رویترز گزارش داد: ساعاتی پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از بازدید از منطقه غیر نظامی شده باز ماند، راهی پارلمان کره‌جنوبی شد تا سخنانی خطاب به کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی داشته باشد.

گرچه کاخ سفید پیشتر تاکید کرده بود که ترامپ قصد ندارد به این منطقه جنجالی برود اما کاخ سفید گفت که او حتی پیش از ترک واشنگتن به مقصد تور آسیایی تصمیم داشته به منطقه غیر نظامی شده میان دو کره برود. با این وجود، مه غلیظ تمام برنامه‌های ترامپ را بر هم زد.
یک مقام کاخ ریاست جمهوری کره‌جنوبی هم امروز (چهارشنبه) به خبرنگاران گفت، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی سه‌شنبه اشاره کرده بود که ترامپ به آن منطقه خواهد رفت. به گفته او، رئیس‌جمهوری آمریکا به به مون جائه-این گفته بود که قصد دارد این بازدید را انجام دهد. صبح امروز خبرنگارها هم با بالگرد جداگانه‌ای راهی این منطقه شدند که مه غلیظ کاملا مشهود بود. خلبان بالگرد ترامپ هم گفته بود که دید کافی برای فرود ندارد و قادر نیست حتی سایر بالگردها را هم ببیند.
ترامپ منطقه کره‌جنوبی رئیس‌جمهوری بالگرد ندارد امروز بازدید گزارش آمریکا برنامه‌های نظامی