برگزیده ها
فرماندار اسبق ساری؛ تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده است؟

اختصاصی مازندمجلس: ماراتن انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساری که از مدت ها قبل آغاز شده و با انتخاب استاندار مازندران کاندیدای احتمالی انتخابات آینده، چهره شفاف‌تری به خود گرفتند

اختصاصی مازندمجلس: ماراتن انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساری که از مدت ها قبل آغاز شده و با انتخاب استاندار مازندران کاندیدای احتمالی انتخابات آینده، چهره شفاف‌تری به خود گرفتند.

اما فرماندار ساری در دولت احمدی نژاد ترجیح داد، اولین تحرک سیاسی خود پس از انتصاب بیست و دومین استاندار مازندران را با حمله به وزیر کشور آغاز کند. وی اگرچه در انتقادات خود که از رسانه منتسب به نهادهای حاکمیتی منتشر نموده است، به معضلات مازندران اشاره نموده و مطالبات شهروندان را بیان داشت، اما بی آنکه توضیح شفافی پیرامون دوران مدیریت اجرایی خود در مرکز استان ارائه دهد، باعث بوجود آمدن شائبه انتخاباتی بودن این انتقادات شده است.

شایان ذکر است منصورعلی زارعی نامزد انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با کسب 63هزار رای نفر سوم انتخابات شده است.

فرماندار اسبق ساری؛ تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده است؟ فرمانداری مجلس استانداری مازندران احمدی نژاد آغاز ماراتن انتخابات با چاشنی حمله به دولت؛