برگزیده ها

مازندمجلس: افشای دیدارهای پنهانی وزیر توسعه کابینه انگلیس با چند سیاستمدار رژیم صهیونیستی، آینده کاری این وزیر زن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

مازندمجلس:  رویترز گزارش داد: «پریتی پاتل» وزیر توسعه انگلیس با آینده نامعلومی مواجه شده است. روزنامه «سان» این کشور امروز –چهارشنبه- گزارشی منتشر کرد و نوشت که پاتل دیدارهایی پنهانی با چند سیاستمدار اسرائیل داشته است.
وی دوشنبه گذشته از «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس به دلیل دیدار با مقام‌های ارشد اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم طی سفر شخصی که به اراضی اشغالی داشته است، عذرخواهی کرده بود.
روزنامه سان انگلیس امروز نیز اعلام کرد که پاتل همچنین با ژنرال «یوال روتم» مدیر کل وزارت خارجه اسرائیل در نیویورک و با وزیر امنیت عمومی کابینه اسرائیل در لندن دیدارهایی داشته است اما نخست‌وزیر بریتانیا را از این دیدارها مطلع نکرده است.
یک منبع در دولت انگلیس برگزاری این دیدارها را تایید کرد. این منبع در این باره گفت که هیچ مقام دولت انگلیس در این دیدارها حضور نداشته و برنامه‌ریزی دیدارها به روش غیرمعمول انجام شده است.
هنوز دفتر نخست‌وزیر انگلیس یا وزارت توسعه این کشور اظهارنظری در این باره نکرده‌اند و گفته شده است که می هنوز با پاتل در این زمینه صحبتی نکرده است.
اگر پاتل از سمتش حذف شود، دومین وزیر کابینه می خواهد بود که مجبور می‌شود در یک هفته اخیر از سمتش استعفا دهد. «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس نیز چند روز قبل به دلیل رسوایی ازار جنسی از سمتش استعفا داده بود.
انگلیس اسرائیل دیدارها نخست‌وزیر وزارت کابینه نکرده استعفا امروز گزارش پنهانی توسعه روزنامه دیدار دیدارهایی