برگزیده ها

مازندمجلس: ژنرال قمر جاوید باجواه؛ فرمانده ارتش پاکستان با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار کرد.

مازندمجلس: سید مرتضی بختیاری ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: زائران پاکستانی از وفادارترین و بااخلاص ترین زائران بارگاه منور رضوی هستند و با وجود برخی تهدیدات تروریستی که وجود دارد همواره عاشقانه و مشتاقانه خود را به این صحن و سرای نورانی می‌رسانند.
به گزار نامه نیوز، بختیاری تصریح کرد: در حرم مطهر امام رضا(ع) فضاهایی برای زائران عزیز پاکستانی اختصاص یافته و به زبان اردو برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در این اماکن متبرکه برگزار می‌شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که برای زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه رخ داد، اظهار کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی پس از اطلاع، بلافاصله با وزیر خارجه کشورمان تماس گرفتند و خواستار پیگیری موضوع شدند که خوشبختانه با همکاری وزارت خارجه و ارتش پاکستان معضلات پیش آمده حل و فصل شد.
بختیاری گفت: آستان قدس رضوی در حال ساخت یک مجتمع رفاهی و خدماتی در مرز میرجاوه برای زائران عزیز پاکستانی است و تکریم زائران از مبداء ورودی به ایران اسلامی را وظیفه خود می‌داند.
فرمانده ارتش پاکستان نیز با ابراز خوشحالی از حضور در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی بر لزوم پرداختن به مشترکات عمیق فرهنگی ٢ کشور ایران و پاکستان تاکید کرد.
زائران پاکستانی آستان پاکستان بختیاری تولیت فرهنگی خارجه میرجاوه ابراز دیدار فرمانده اظهار