برگزیده ها
با تطبیق توانایی‌های اسلامی و نیازهای مازندران می توان شاهد توسعه استان بود/ استفاده از معاونین بومی می‌تواند مفید واقع شود

اختصاصی مازندمجلس: محمد اسلامی در آیین معارفه خود از بهره‌گیری بزرگان مازندران که در تهران مستقر هستند به منظور توسعه استان سخن گفت

اختصاصی مازندمجلس: محمد اسلامی در آیین معارفه خود از بهره‌گیری بزرگان مازندران که در تهران مستقر هستند به منظور توسعه استان سخن گفت.

 

احمد توکلی فارع از گرایشات سیاسی‌اش نمایده باسابقه مجلس می‌باشد که زادگاه وی شرق مازندران است.

 

شاید اسلامی به سبب اصفهانی بودنش بتواند بزرگان استان را در مسئله توسعه مازندران گرد هم آورد، اقدامی که برای نخبگان اصفهانی اتفاقی عادی محسوب می‌شود از این حیث پایگاه خبری مازندمجلس گفت‌و‌گویی با این فعال سیاسی مازندرانی داشته است که در ادامه می‌آید.

 

توکلی در آغاز گفت‌و‌گو ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت اسلامی در استان مازندران افزود: همه جناح‌های سیاسی و رسانه‌ها باید برای موفقیت استان مازندران تلاش کنند و به استاندار جدید یاری رسانند.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بدون شک انتقال اطلاعات از طریق مشاورین و خیرخواهان به استاندار جدید می‌تواند در روند کاری ایشان تاثیرگذار باشد.

 

این فعالی سیاسی مازندرانی بیان داشت: با کمک افرادی که شناخت خوبی به شرایط استان دارند، اسلامی می‌تواند در روند اجرای برنامه‌هایش هرچه بهتر عمل کند.

 

وی افزود: یقینا با تطبیق توانایی‌های اسلامی و نیازهای استان به همراه نگاهی مردمی و واقع بینانه به شرایط، می‌توان شاهد توسعه استان بود.

 

توکلی در پایان با اشاره به بحث بکارگیری نیروها و معاونین بومی در استانداری تصریح کرد: به عقیده من استفاده از معاونین بومی می‌تواند مفید واقع شود. همچنین افرادی چون اساتید دانشگاه، خبرگان و ائمه جمعه در مقاوم مشورت می‌توانند به استاندار جدید برای اجرایی شدن برنامه‌هایش کمک کنند.


مصاحبه از: سید محمدمهدی کیا

احمد توکلی در گفت‌وگو با مازندمجلس؛ با تطبیق توانایی‌های اسلامی و نیازهای مازندران می.توان شاهد توسعه استان بود/ استفاده از معاونین بومی می‌تواند مفید واقع شود