برگزیده ها
حماسه سازان اعتدال از اکثریت پیروز به اقلیت شکست خورده تنزل یافتند

اختصاصی مازندمجلس: جناب آقای مهندس اسلامی استاندار محترم مازندران، ضمن خیر مقدم و عرض تبریک از بابت انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان سکان‌دار مدیریت اول اجرایی استان، مطالبی را در قالب دلنوشته خدمت جنابعالی اعلام می‌دارم.

اختصاصی مازندمجلس: جناب آقای مهندس اسلامی استاندار محترم مازندران، ضمن خیر مقدم و عرض تبریک از بابت انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان سکان‌دار مدیریت اول اجرایی استان، مطالبی را در قالب دلنوشته خدمت جنابعالی اعلام می‌دارم.

بعد از معارفه جنابعالی به عنوان استاندار مازندران خبری در بعضی از رسانه‌ها درج پیدا کرد که یکی از مدیران  استانداری از جایگاه خود عزل گردید. اینجانب به صحت و سقم مطلب کاری ندارم، اما جای بسی امید است که صحت این خبر را به طور رسمی در اولین فرصت شاهد باشیم. چرا که ایشان نقش استاندار سایه را داشته و معلوم نبود در این چند سال از کدام تاریک‌خانه معرفی شده بود و با گرایشات مطلق ضد اعتدالی، به دور از تدبیر و درایت خون به دل نیروهای همسوی دولت کرده و با نقش مدیر بد اما دارای اختیارات زیاد، کل مجموعه استانداری وفرمانداری‌ها را فضایی کاملا امنیتی کرده و متاسفانه در نصب نیروهای همسوی دولت برای عرصه مدیریت ازحق وتوی خود استفاده می‌کرد تا به اهداف جریان سیاسی ضد اعتدالی وابسته به خود  برسد.

جناب آقای استاندار، اینجانب به عنوان یکی از افراد خط مقدم جبهه همسوی دولت و از ارکان اصلی انتخابات سال ۹۲ و ۹۶ و مشاور سابق استاندار و مدیر کل سابق اسناد ملی که با انتقادات شدید از نحوه‌ی مدیریتی حاکم بر مازندران و دفاع از گفتمان دولت مورد بی مهری و عزل قرار گرفته، انتظار دارم در فرصت مناسب دلسوزانه مطالب زیادی را که نشات گرفته از اعماق جان می‌باشد، خدمت جنابعالی بازگو نمایم.

آنگاه که مجاهدان جمعه درسال ۹۲ شادمان از پیروزی اعتدال و نهادینه کردن عقلانیت وخردورزی وسرافراز از شکست خرافه‌گران، بی‌تدبیران، بد اخلاقان، هاله گردانان نور و نابودگران کشور بودند، به ناگاه، ناباورانه و به دور از انتظار توسط مجاهدان فرصت طلب شنبه کنار گذاشته شدند و متاسفانه حماسه‌سازان اعتدال از موضع اکثریت پیروز به موضع اقلیت شکست خورده تنزل یافتند. به طوری که اکثریت پیروز با سرخوردگی و تحمیل حالت انفعالی به انزوا رفتند تا فضا برای جولان مدیران بی‌درد و غیر همسو محیا گردد.

اگرچه اندک مدیران دولت قبل در دولت تدبیر و امید عملکرد نسبتا قابل قبولی داشتند ولی بنا به نکته‌ی مهم و ظریف و حساس وزیر محترم کشور در جلسه معارفه شما که اعلام کردند باید مدیران، خود را با گفتمان و برنامه‌های دولت که نشات گرفته از شعار انتخاباتی ایشان است و مورد اقبال ۲۴ میلیون نفر قرار گرفته است تطبیق دهند؛ انتظار مردم فهیم و آگاه مازندران و کنشگران سیاسی استان، یعنی همراهان و همسویان معتقد و پایبند به منطق اعتدال و خردورزی از شخص جنابعالی به عنوان یار و یاور رییس جمهور محترم این است که مدیران غیر همسو و نا هماهنگ با گفتمان دولت، که لابی‌گرایانه کماکان در عرصه مدیریت استان حضور دارند، و برخی مدیران استانداری که در انتخابات ۹۲ در جناح مقابل دولت قرار داشته و از بد حادثه در حساس‌ترین جای استانداری قرار گرفته اند، از عرصه مدیریت عزل، تا با انتخاب مدیران شایسته، خلاق و دلسوز به گفتمان اعتدال از بین گروه‌ها و احزاب  مختلف همسوی دولت، هم پازل‌های پشتوانه تیم مدیریتی شما قوی و هم قطار توسعه مازندران با سرعت بیشتری به سمت مقصد نهایی که رضایت خدا و خلق خدا در آن است، به حرکت درآید.

انشاالله...

 

در عاشقی گریز نباشد ز سوز و ساز / ایستاده ام چو شمع ، مترسان ز آتشم

عشق دردانه است و من غواص ، دریا میکده / سر فرو برده ام در آنجا تا کجا سر بر کنم

عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست / تنگ چشمم گر نظر بر چشمه ی کوثر کنم

 

 

ادامه دارد ...

 

 

جانباز شیمیایی لطف‌اله محمدنژاد

مشاور سابق استاندار و مدیر کل سابق اسناد ملی

رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در ساری-سال ۹۲

معاون ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان مازندران-سال ۹۶

معاون انتخاباتی ستاد اصلاح طلبان استان مازندران-سال ۹۶

حماسه سازان اعتدال از اکثریت پیروز به اقلیت شکست خورده تنزل یافتند دلنوشته لطف‌اله محمدنژاد سخنگوی حزب اعتدال و توسعه مازندران خطاب به استاندار محترم مازندران؛