برگزیده ها

مازندمجلس: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه گفت: آمریکا قصد دارد در پاسخ به آنچه مداخله روسیه در انتخابات این کشور می خواند و هیچگاه وجود نداشته است، در انتخابات آینده ریاست جمهوری روسیه مساله و مشکل ایجاد کند.

مازندمجلس: پوتین آمریکا را متهم کرد که برای ایجاد اخلال و مشکل در انتخابات آینده ریاست جمهوری روسیه تلاش و برنامه ریزی می کند.
رئیس جمهوری روسیه روز پنجشنبه در دیدار با کارگران کارخانه کمپرسور سازی چلیبابینسک در منطقه اورال این کشور به اتهامات وارده به ورزشکاران روس اشاره کرد و افزود: متهم کردن روسیه در حمایت از کاربرد داروهای نیروزا توسط ورزشکاران روس در با انتخابات ریاست جمهوری آینده روسیه ارتباط دارد.
وی خاطرنشان کرد: بازی های المپیک 2018 در ماه فوریه (بهمن ماه آینده) برگزار می شود و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه برای ماه مارس 2018 (اسفند ماه 96) برنامه ریزی شده است. 
پوتین گفت: اتهام حمایت دولت روسیه از دوپینگ ورزشکاران باید باعث ایجاد نارضایتی در جامعه شود و مردم به این صورت فکر کنند که دولت در تخلفات شرکت داشته و بخاطر این مساله روسیه مجازات می شود.
رئیس جمهوری روسیه افزود: سازمان های بین المللی ورزشی ازجمله کمیته بین المللی المپیک بشدت به عواملی وابسته هستند که حامیان مالی(اسپانسرها)، خرید حق پخش تلویزیونی و تبلیغات در شبکه های تلویزیونی از جمله آنها است.
وی اضافه کرد: بسیاری از این عوامل در آمریکا قرار دارند و آنها حامیان مالی بازی های المپیک و پخش کننده مسابقات از شبکه های تلویزیونی هستند.
به گزارش رسانه ها، کمیته بین المللی المپیک در یک سال اخیر شمار زیادی از ورزشکاران روس را به استفاده از مواد نیروزا متهم کرده و مدال های المپیک آنها را پس گرفته است. 
آخرین مورد امروز رخ داد و کمیته بین المللی المپیک چهار ورزشکار اسکی باز روس را به استفاده از داروهای نیروزا در مسابقات المپیک سوچی 2014 متهم و نتایج به دست آمده از سوی آنها را لغو و با گرفتن دو مدال آنها، مادام العمر از شرکت در مسابقات بین المللی محروم کرد.
روسیه المپیک جمهوری المللی ریاست ورزشکاران انتخابات آمریکا نیروزا کمیته تلویزیونی آینده مسابقات ایجاد استفاده حامیان داروهای برنامه اخلال گزارش پوتین افزود حمایت