برگزیده ها
برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در ساری
مازندمجلس: برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در ساری حمید رضا عشریه از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران با حضور ناشران سراسری و استانی در ساری گشایش خواهد یافت.

وی افزود: این نمایشگاه از شنبه 20 آبان به مدت یک هفته برای فعالان فرهنگ و هنر و دوستداران حوزه نشر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری با اشاره به ارتقا سرانه مطالعه در استان، تصریح کرد: طرح مطالعه کتاب در ادارات استان باید اجرایی شود.

عشریه با بیان اینکه ساری در حوزه کتابخوانی نقش‌آفرین است، افزود: این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 40 درصدی برای عموم در میدان امام ساری مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مازندران دایر خواهد بود.

وی با تاکید بر حمایت بیشتر دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران صبح شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ساری برگزار می‌شود.

رئیس ارشاد ساری با تاکید بر دعوت اصحاب رسانه از مردم برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران، افزود: کتب عرضه شده در نمایشگاه از واژگان و ویرایش جدیدی برخوردار بوده و کتب سال 96 بیشتری در این نمایشگاه عرضه شده است.
نمایشگاه مازندران استان سراسری ارشاد افزود مطالعه فرهنگی اسلامی تاکید استانی عشریه برگزاری فرهنگ