برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت نایب رئیس و اعضای شورای عالی فناوری سلامت را منصوب کرد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی، ملک زاده را به عنوان نایب رئیس شورای عالی فناوری سلامت و اصغری، جان بابایی، لاریجانی، صدرالسادات، برندگی، قریب و  مسائلی را به عنوان اعضای شورای عالی فناوری سلامت منصوب کرد.

متن این احکام به شرح زیر است:

رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان نایب رئیس شورای عالی فناوری سلامت منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این وزارت و سایر نهاد‌های ذیربط و همچنین با مشارکت صاحب‌نظران دولتی و خصوصی در چارچوب مصوبات شورای فناوری سلامت انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقای سلامت ملت شریف ایران موفق باشید.

غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

قاسم جان بابایی، معاون درمان

باقرلاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی

سید علی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع

اکبر برندگی، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو

حسین قریب، رئیس هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران

رضا مسائلی، مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی

با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای عالی فناوری سلامت منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این وزارت و سایر نهاد‌های ذیربط و همچنین با مشارکت صاحبنظران دولتی و خصوصی در چارچوب مصوبات شورای فناوری سلامت انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقای سلامت ملت شریف ایران موفق باشید».

سلامت فناوری شورای معاون عنوان منصوب خداوند اتکال متعال شایسته چارچوب دولتی خصوصی وظایف مصوبات وظیفه اعتدال‌گرایی ارتقای باشید مدیرکل تدبیر اخلاقی قانون‌مداری مشارکت منشور رعایت وزارت صدرالسادات برندگی مسائلی بابایی اصغری اعضای آموزش پزشکی تجارب ارزنده بهداشت نهاد‌های ذیربط ظرفیت‌های بهره‌گیری جنابعالی ابلاغ می‌شوید همچنین