برگزیده ها
هر ایرانی تا سال 1400 چه کتاب‌هایی را باید بخواند
مازندمجلس: هر ایرانی تا سال 1400 چه کتاب‌هایی را باید بخواند به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،اولین قسمت از برنامه تلویزیونی برگ 24 امشب با اجرای مارال دوستی از شبکه چهار سیما پخش شد. در این بخش از مخاطبان پرسیده شد که هر ایرانی تا سال 1400 چه کتاب‌هایی را باید بخواند؟همچنین از مخاطبان برنامه درخواست شد تا بگویند در صد ساله اخیر چه کسانی را بزرگ ترین نویسندگان صد سال اخیر در حوزه داستان و اثر ادبی می‌دانند.

همچنین در این برنامه با علیرضا غلامی جلیسه ارتباط تلفنی برقرار است که مدیر عامل خانه کتاب به محورهای مهم هفته کتاب و آنچه قرار است در این هفته در بزرگداشت کتاب و کتابخوانی انجام شود، اشاره کردند.

قسمت دوم برنامه برگ 24 نیز امشب ساعت 21:50 پخش می‌شود. قرار است این آیتم های کوتاه در شب‌های بعدی هم ادامه پیدا کند و تا شب چهارشنبه فرصت ارسال پیامک برای این برنامه وجود دارد.
نتایج این مسابقه پیامکی در برنامه برگ 24 که به مدت 12 ساعت به طور زنده از شبکه چهار روز چهار شنبه 24 آذر به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی و جشن ملی کتاب پخش می‌شود، اعلام خواهدشود و به برندگان جایزه هایی اهدا می‌گردد.

برنامه برگ 24 که با مشارکت خانه کتاب، شبکه چهار، انجمن نابینایان و کتابخانه ملک تولید می شود، یک جایزه بزرگ هم خواهد داشت که مبلغ آن به زودی اعلام خواهد شد. 30000447 شماره ای است که مخاطبان یار مهربان به آن پیامک می کنند.
برنامه مخاطبان اعلام جایزه پیامک کتابخوانی ایرانی کتاب‌هایی