برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ملاقات ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

مازندمجلس: سید محمد شفیعی در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهارکرد: درحال حاضر چهارمین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید و باتوجه به گزارش هفتگی کمیسیون های مجلس، صبح روز دوشنبه پنجمین جلسه برگزار خواهد شد .
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش  تصریح کرد: در این جلسه به تناسب موضوع مسئولین مربوطه، وزراء و معاونین ذی ربط با دعوت کتبی حضور پیدا می‌کنند و نتایج مربوط به این موضوع پس از جمع بندی نهایی توسط کمیسیون مربوطه، جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
وی به چگونگی تعامل وزیرآموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست نمایندگان مجلس دیدارهای منظم هفتگی با وزیر آموزش و پرورش صورت می گیرد و این ملاقات‌ها در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای انجام می شود.
شفیعی با تاکید بر این که تا کنون،۱۰۰ نفراز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیرآموزش و پرورش ملاقات داشته اند، افزود: وزیرآموزش و پرورش از بدو ورود درکابینه دوازدهم، هر هفته در مجلس حضور داشته و به درخواست‌ نمایندگان رسیدگی می‌کنند.
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش درکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و گفت: فیض، معاون پرورشی و فرهنگی، حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت و عباسپور، مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان  این هفته در کمیسیون حضور پیدا کردند .
شفیعی به بازگشت «طرح استخدام معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، به کمیته آموزش، کمیسیون تحقیقات مجلس جهت بررسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و ظرافت کار تعلیم و تربیت، موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش باید با حساسیت و دقت انجام شود ودر این خصوص با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین حوزه تخصصی در وزارتخانه، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع ذی ربط در دولت همکاری نزدیکی داریم.  
وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح استخدام معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.
آموزش پرورش نمایندگان کمیسیون موضوع مدیرکل وزیرآموزش شورای اسلامی اشاره استخدام وزارت شفیعی افزود سوادآموزی تحقیقات آموزشیاران مربیان تربیت معاون معلمان التدریس دبستانی مسئولین فرهنگیان کمیته ذخیره صندوق تحقیق همکاری برگزار معاونین مربوطه هفتگی گزارش نهایی