برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی دولت در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغ‌دیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور بیان داشت: بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود. / در پی وقوع زلزله در برخی از استان‌های غربی کشور از جمله ایلام و کرمانشاه در شامگاه روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ ربیعی وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی دستور بسیج امکانات و ارایه خدمات بهداشتی ، درمانی و مشاوره ای و مددکاری را صادر کرد.

مازندمجلس: محمد‌باقر نوبخت سخنگوی دولت در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور بیان داشت: بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار اقشار مختلف مردم شریف ایران، با حداکثر امکانات و داشته‌های خود در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود.
در این پیام آمده است: خبر تلخ و تألم برانگیز کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان بر اثر وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور، دل همگان را به درد آورد. بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار اقشار مختلف مردم شریف ایران، با حداکثر امکانات و داشته‌های خود در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود.
همچنین در این پیام خاطر نشان شد: اینجانب ضمن ابراز هم‌دردی عمیق، این واقعه دردناک را به تمامی ملت بزرگوار ایران اسلامی، به ویژه خانواده‌های محترم جان‌باختگان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، برای درگذشتگان، علو درجات الهی و برای مصدومان، بهبودی کامل مسألت دارم.

دستور وی‍‍ژه وزیر کار به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله

علی ربیعی با صدور دستوری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: همه خدمات و  امکانات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام نموده و همه مساعی خود را برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده در دو استان ایلام و کرمانشاه و سایر استان‌های خسارت‌دیده به کارگیرید.
 وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین سازمان بهزیستی کشور را موظف کرد با توجه به اثرات منفی و پیامدهای سخت و دشوار برای خانواده‌هایی که دچار حوادث غیر مترقبه شده و برخی از اعضا خانواده خود را از دست داده اند ضروری است سازمان بهزیستی در مناطق زلزله دیده کلیه خدمات، امکانات و تسهیلات خود را جهت ارائه خدمات مشاوره و ارائه خدمات روانشناسی، مددکاری به خانواده‌های مصیبت زده در جهت کاستن از آلام و درد این عزیزان بسیج نماید.
اجتماعی خدمات امکانات زلزله تامین تمامی کمک‌رسانی زلزله‌زدگان استان‌های مسئول ارگان‌ها نهادهای مدیرعامل خواهند گزارش داشته‌های ارائه همچنین بهزیستی خانواده‌های حداکثر هموطنان ابراز آسیب‌دیدگان وی‍‍ژه دستور نوبخت دیدگان اقشار تردید حادثه مختلف