برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - مهر نوشت: مسئول روابط‌عمومی کل سپاه گفت: قطعاً با اراده‌ای که از مسئولین کشور سراغ داریم و تدابیر هوشمندانه رهبری انقلاب، به فضل‌الهی تحریم کاتسا هم به فرصتی برای ما تبدیل می‌شود.

مازندمجلس:سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به راهبرد سپاه برای مقابله با تحریم کاتسا، گفت: اصل قانون کاتسا که علیه جمهوری اسلامی وضع شده، هدفش این است که فشار مضاعفی را بر ملت ایران وارد می‌کند و صرفاً سپاه مد نظر آنها نیست و موضوع موشکی و هسته‌ای صرفاً بهانه‌ای است برای آن.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: این اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، به نوعی واکنشی است به شکست‌های سال‌های اخیر آنها در منطقه، چرا که آمریکایی‌ها تکلیفشان با ما مشخص بوده و هست، اما آنها در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تجزیه کشورها و تغییر جغرافیای منطقه با بوجود آوردن برخی گروهک‌های تروریستی همچون داعش انجام دادند و امروز احساس می‌کنند که دستاورد ملموسی برای آنها به همراه نداشته باشد.

سردار رمضان شریف ادامه داد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا سر و صدا و جنجال رسانه‌ای، افکار عمومی را به سمت و سوی دلخواه خودشان بکشاند و شکست‌های خودشان را بپوشاند و برای آن، مقصری پیدا کنند. اما قطعاً با اراده‌ای که از مسئولین کشور سراغ داریم و همچنین با توجه به تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب در اداره کشور و عبور دادن کشور از بحران‌های مختلف، فکر می‌کنم به فضل الهی این تهدید هم به فرصتی برای ما بدل خواهد شد و از این موضوع نگرانی خاصی نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آینده داعش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: داعش به وجود آمد تا صاحب یک سرزمین و محدوده جغرافیایی مشخصی باشد و آن را توسعه بدهد که با نگاهی به نقشه اولیه ترسیم شده آن گروه، گستره جغرافیایی وسیعی را برای خودشان در نظر گرفته بودند.داعش به لحاظ سرزمینی و جغرافیایی، امروز در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند و اینکه بتوانند دارای سرزمین مشخص باشند، تقریباً منتفی شده و می‌توان گفت کار آنها در منطقه تمام شده است. اما نمی‌توان گفت تفکر داعش هم جمع خواهد شد، چرا که حتماً به شکل دیگری و در جغرافیای دیگری ظهور و بروز خواهند کرد

27214

سردار منطقه خودشان جغرافیایی عمومی آمریکایی‌ها رمضان امروز سرزمین تحریم دیگری جغرافیای مسئول موضوع صرفاً روابط شکست‌های سال‌های کاتسا