برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه سوء استفاده کنندگان از کمک‌های مردمی براساس حکم دادستانی دستگیر می شوند به موضوع قطعی آب در قصر شیرین و گیلان غرب اشاره و اظهار کرد: علیرغم تمامی وعده‌های داده شده از سوی مسئولان هنوز آب این دو شهرستان وصل نشده و متاسفانه گزارش وزیر کشور در این باره دروغی بیش نبوده است.

مازندمجلس: حشمت الله فلاحت پیشه اظهار کرد: علیرغم استقرار و فعالیت اکثر دستگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده مهمترین نارضایتی مربوط به حوزه آب به خصوص آب شهری است. هنوز آب برخی از شهرهای زلزله‌زده وصل نشده است. حال اینکه مدام مسئولان مربوطه آب شهری در تهران  یا مسئولان میانی فقط مصاحبه کرده و وعده می دهند و در پی وعده آنها تنها یک ساعت آب وصل شده وبعد قطع می شود.
 نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با تاکید بر اینکه وعده‌های دروغ باعث نارضایتی مردم شده است، گفت: براساس جلسه کمیته بحران قرار بود ساعت 12فردای روز زلزله آب شهرها وصل شود و مشکل قطعی حل گردد اما متاسفانه مسئولان تنها در جلسات قول می دهند و بعد عمل نمی کنند. انگار بازی راه انداخته‌اند که بعد از اعتراضات در مقطع زمانی کوتاه وعده‌شان را عملیاتی کرده و بعد دوباره شرایط به حالت قبل بازگردد.
فلاحت پیشه توضیح داد: مسئولان صداقت به خرج نمی دهند. بهتر است حداقل اعلام کنند که نمی توانند کاری کنند تا ناچار به ارائه گزارش دروغ  نشوند. گزارشاتی که نتیجه‌ای جز نارضایتی مردم ندارد.
این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: براساس اطلاعات به دست رسیده هنوز آب شهری قصر شیرین و گیلانغرب وصل نشده آقایان فقط مصاحبه می کنند و وعده وصل شدن آب را می دهند. با این وعده نیم ساعت یا حداکثر یک ساعت آب وصل می شود و بعد دوباره قطع می شود.
وی با بیان اینکه وصل نشدن آب در سر پل ذهاب نیز به دلیل وجود مشکلات اساسی در منطقه است، گفت که در مورد سایر شهرها به خصوص قصر شیرین و گیلانغرب ما چاره‌ای جز این ندیدیم که از طریق صداوسیما و رسانه اعتراض مردم را به گوش مسئولان برسانیم. متاسفانه در این بین روز گذشته وزیر کشور در مجلس گزارش داده که 95 درصد آ ب و برق در مناطق زلزله‌زده وصل شده است. گزارشی که دروغی بیش نیست.
نماینده اسلام آباد غرب  و دالاهو همچنین در مورد توزیع کمکهای مردمی بین زلزله‌زدگان گفت: تلاشها برای بهبود وضعیت توزیع کمکهای مردمی صورت گرفته. دادستانی نیز برای دستگیری سوءاستفاده کنندگان از این کمکها حکم داده که به موجب آن خرید و فروش کمکهای  امدادی جرم محسوب می شود.
وی گفت که براساس برنامه ریزی صورت گرفته لیست اقلام امدادی به تمامی مناطق زلزله‌زده به خصوص روستاها تهیه و از طریق تلگرام اعلام می شود. ما مثلا دادستان دالاهو را به همراه کاروان کمکهای امدادی به مناطق زلزله‌زده فرستادیم تا مشکلی وجود نداشته باشد لذا مردم مطمئن باشند که کمکهایشان به زلزله‌زدگان می رسد.

مسئولان زلزله‌زده مناطق گزارش فلاحت کمکهای براساس اینکه شیرین گیلانغرب امدادی نارضایتی توزیع مردمی زلزله‌زدگان دالاهو گرفته اسلام کنندگان سوءاستفاده مصاحبه شهرها دوباره متاسفانه اعلام