برگزیده ها
تجلیل از مفاخر و مشاهیر کرمانشاه
مازندمجلس: تجلیل از مفاخر و مشاهیر کرمانشاه به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران،تجلیل از مفاخر و مشاهیر استان با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از شاعران و بزرگان در نمایشگاه کتاب در پارک شاهد محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد.

پریسا محمدی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این جلسه تکریم پیشکسوتان و بزرگان را از اولویت‌های اصلی این اداره دانست و به این موضوع نیز اشاره داشت که در کنار برگزاری تمامی کارهای فرهنگی و ادبی  بایستی پیشکسوتان و بزرگان این عرصه نیز حضور داشته باشند.
وی ایجاد دبیرخانه های دائمی در موضوعات مختلف از جمله شعر، داستان و فعال نمودن انجمن های شعر را از جمله اقدامات چند ماه اخیر اداره ارشاد دانست که در چند ماه گذشته نیز چندین انجمن شعر در سطح استان برگزار شده است.
در ادامه این نشست استاد یوسفی از مشاهیر و بزرگان نامی استان به بازگویی خاطرات و نقل قول هایی از این بزرگان استان پرداخت از جمله می توان به حسن مادرانی، عبدالفتاح تاج الدین حلوانی ، سوفی شکر، میرزا رضا کلهر، خازن دینوری، اسماعیل خان معاضد، سید حسین کزازی اشاره داشت.
استاد کشاورز از بزرگان و مشاهیر استان نیز در این نشست که در نمایشگاه کتاب برگزار شد به نقل خاطراتی از بزرگان و تاریخ این مرز و بوم و بخصوص تاریخ غرب کشور پرداخت.
در پایان این نشست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر رحیم جعفری، ماموستا محمدی و دیگر مسئولان از استاد فرشید یوسفی و استاد اردشیر کشاورز دو تن از بزرگان و مشاهیر استان تقدیر به عمل آمد
استان بزرگان مشاهیر اداره استاد فرهنگی ارشاد برگزار اسلامی فرهنگ انجمن اشاره تاریخ کشاورز یوسفی پرداخت دانست نمایشگاه نمایشگاه‌های کرمانشاه مفاخر معاون محمدی تجلیل پیشکسوتان