برگزیده ها

مازندمجلس: رییس هیات بدوی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی یک شخصیت علمی بود، گفت: ایشان اگر در حوزه علمیه می‌ماند مرجع تقلید بزرگی می‌شد. / نایب‌رییس خانه احزاب ایران با تاکید بر اینکه از قانون جدید احزاب به‌شدت ناراحت هستیم، گفت: مشکلات عدیده‌ای در این قانون وجود دارد که باید مسکوت بمانند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات اظهار داشت: بعد از امام حرف اول را در کشور مرحوم آیت‌الله هاشمی می‌زدند و پس از رهبری ایشان جایگاه رفیعی را داشتند.
 رییس هیات بدوی نهاد ریاست جمهوری، افزود: آیت‌الله هاشمی شخصیت بی‌نظیر و بی‌بدیل بود و باید نیم قرن بگذرد تا شخصیتی همچون ایشان را شاهد باشیم.
اشرفی اصفهانی خبر داد: قرار است در نخستین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی کنگره‌ای بزرگ برگزار شود و از شخصیت‌های مرجع تقلید نیز دعوت شوند چرا که آیت‌الله هاشمی یک شخصیت علمی بود و اگر در حوزه علمیه می‌ماندند مرجع تقلید بزرگی می‌شدند.
رییس هیات بدوی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به زلزله اخیر در استان کرمانشاه به سفری که مرحوم آیت الله هاشمی در زمان ریاست جمهوری خود به این استان داشت اشاره و تاکید کرد: قصر شیرینی که در زمان دفاع مقدس با خاک یکسان شده و فقط یک مسجد نیمه مخروبه‌ای در آن باقی مانده بود، با دست سردار سازندگی ساخته شد.
احزاب زیر مشکلات مالی له می‌شوند

همچنین قدرتعلی حشمتیان نایب رییس خانه احزاب ایران امروز (پنجشنبه) در سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات که در سالن فجر تهران برگزار شد با اشاره به زلزله در غرب کشور اظهار داشت: از مقام معظم رهبری و همدلی مردم که همه را بسیج تشکر می‌کنیم.
وی به آخرین ملاقات خود با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کسوت ریاست خانه احزاب گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در این جلسه تاکید داشتند که احزاب ضربه‌گیر نظام هستند.
حشمتیان با تاکید بر اینکه از قانون احزاب به‌شدت ناراحت هستیم، گفت: مشکلات عدیده‌ای در قانون جدید احزاب است و باید مسکوت بمانند.
نایب رییس خانه احزاب با بیان اینکه باید یارانه احزاب فعال شود، خاطرنشان کرد: احزاب زیر مشکلات مالی در حال له شدن هستند.
احزاب هاشمی ریاست مشکلات آیت‌الله تاکید سومین مرحوم جمهوری اشاره قانون رفسنجانی اصفهانی اشرفی مردمی تقلید حشمتیان کنگره برگزار زلزله اینکه استان به‌شدت عدیده‌ای بزرگی اصلاحات اظهار داشتند رهبری شخصیت