برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه پیام‌رسان‌های داخلی به معنی محدودسازی برخی پیام‌رسان‌های خارجی و قطع و وصل آنها نیست اما در مجموع به دنبال توسعه کسب‌و کارهای جوانان ایرانی در پیام‌رسان‌های داخلی هستیم.

مازندمجلس: محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: ارتباطات اولین موضوعی بود که بعد از زلزله اخیر می‌توانست شرایط را به حالت قبل بازگرداند که در جلسه شب گذشته روی چنین موضوعی تاکید شده است.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه متاسفانه ساعت‌های طلایی برقراری ارتباطات را از دست دادیم افزود: شرایط و وضعیت به حالت خوب بازگشته است.
وی تصریح کرد: مسئول بحران وزارت ارتباطات با همکاری دانشگاه امیرکبیر مامور شده است تا در زمینه شرایط بحرانی و چگونگی آن مطالبی را استخراج کند.
وی اظهار کرد: تجمع تماس‌ها در منطقه زلزله‌زده بالاست که البته به دلیل نیازمندی‌های آن بوده است اما ما به دنبال آن هستیم که ظرفیت خوبی را با افزایش خدمات و ارتباطات بدهیم.
جهرمی خاطرنشان کرد: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت به زودی مدل‌های فروش اینترنت که البته باید توامان منافع کاربر نهایی و شرکت‌ها را با هم داشته باشد را اعلام خواهد کرد. ضمن اینکه تا ۱۰ آذر منتظر واکنش شرکت‌ها و مردم در این باره خواهیم بود.
وی افزود: پیش بینی می‌کنیم بیش از ۸۰ درصد کابران از بسته‌های جدید راضی خواهند بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: به پیام‌رسان‌هایی که از سمت مرکز ملی فضای مجازی معرفی شده‌اند خدماتی را ارائه خواهیم کرد که پهنای باند متناسب و تعرفه تدریجی و ... و توسعه فعالیت‌های لازم برای آنها بخشی از این حمایت‌ها بوده است.
جهرمی گفت: مردم نباید احساس ناخوشایندی بابت از بین رفتن حریم خصوصی آنها و درز اطلاعات، نشر اطلاعات و بهره‌برداری غیرمجاز از آنها داشته باشند.
وی تاکید کرد: توسعه پیام‌رسان‌های داخلی برای توسعه کسب‌وکار جوانان ایرانی در دستور کار است و از این کار حمایت می‌کنیم.
ارتباطات اطلاعات توسعه شرایط جهرمی اینترنت خدمات البته تصریح می‌کنیم خواهیم وزیر ارتباطات شرکت‌ها فناوری اظهار کسب‌وکار داخلی موضوعی تاکید اینکه پیام‌رسان‌های افزود