برگزیده ها

مازندمجلس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران دسیسه‌های آمریکاییان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر سر امنیت و موشک ما با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.

مازندمجلس: سردار محمدرضا نقدی در بیست و چهارمین یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم که در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهید اظهار داشت: امام رضا(ع) از قول پدرانشان و از قول پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود، شهید است.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه ائمه(ع) همواره از خداوند رسیدن به جایگاه بی‌نظیر شهادت را می‌خواستند، گفت: آثار و برکاتی که شهدا دارند تنها به مسئله آن دنیا ختم نمی‌شود در آن دنیا شهدا شفیع هستند در این دینا نیز آثار و برکاتی دارد که نخستین اثر آن بیداری چشم انسان‌هاست.
سردار نقدی، شهید را ستاره درخشانی دانست که راه را به انسان‌ها نشان می‌دهد و تصریح کرد: منطق این راه این است که مرگ پایان زندگی انسان نیست و انسان با شهادت خود وارد زندگی بالاتری می‌شود.
نقدی آثار دنیایی شهادت را مورد اشاره قرار داد و گفت: استکبار این‌همه قدرت نظامی و بمب اتم دارد اما نمی‌تواند با ملت شهیدپرور و شهادت‌طلب ایران اسلامی مقابله کند، وقتی منطق بسیج و شهادت در منطقه نشر پیدا کرد حتی در لبنان نیز ارتش صهیونیستی شکست می‌خورد.
وی ادامه داد: وقتی منطق شهادت‌طلبی در منطقه تسری پیدا کرد، ملت فلسطین بیدار شد و سه مرتبه ارتش رژیم صهیونیستی را که لقب چهارمین ارتش قوی دنیا را به دوش می‌کشد، شکست داد و یا در عراق و افغانستان این منطق سبب شکست خوردن دشمنان شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه منطق شهادت دشمن را شکست می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز تفکر شهادت تا مرز دریای مدیترانه رفته و دشمنان را به عقب‌نشینی وا داشته است.
 سردار نقدی سیره شهید زین‌الدین را نماز اول وقت و خضوع در مقابل بسیجیان دانست و ابراز کرد: کشوری که آرمان دارد باید از آرمان و تفکر خود دفاع کند، انواع شبکه‌های ماهواره‌ای را درست کرده‌اند و شبکه‌هایی علیه مذهب تشیع درست کرده‌اند، ده‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای طرفدار سوسیالیستی ایجاد کرده‌اند تا علیه نظام اسلامی ایران حرف بزنند و کار کنند.
وی ادامه داد: موجی از تبلیغات و شایعات علیه نظام اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند تا به‌گونه‌ای نظام را متهم کنند، چرا که نظام اسلامی ایران متخلفان و دزدان را معرفی کرده است، امروز هم اگر پرونده گردن‌کلفت‌های منسوب به این‌ و آن را معرفی می‌کنیم افتخاری برای نظام است که می‌تواند عدالت را برقرار و با فساد مبارزه کند و این شرمندگی نیست.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به خاطرات برخی وزرای دربار شاه پهلوی گفت: جایی اگر فساد باشد و رسیدگی نشود مایه شرمندگی است، بسیاری از مسئولان نظام با زندگی‌های متعارف زندگی می‌کنند و نباید تعمیم داده شود.
سردار نقدی ابراز کرد: رئیس‌ جمهوری فعلی آمریکا در چندین سخنرانی پرده از فسادهای سران آمریکایی برمی‌دارد و آن‌ها مفلوک هستند و به قهقرا رسیده‌اند، خود رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که جامعه ما فروپاشیده و کشوری بدهکار به دنیا هستیم.
وی تأکید کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که کشور ما را شکست‌خورده نشان دهند و یک عده را به‌عنوان مزدور اجیر کرده‌اند تا ما را بر زمین بزنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران دسیسه‌های آمریکاییان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دیگر آمریکا ابرقدرت نیست، مدتی چند سال فناوری‌های کشور را عقب انداختید و 6 سال نیز به سراغ کدخدا رفتید و کشور را معطل نگه داشتید، بر سر امنیت و موشک ما با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.
 سردار نقدی منطق ملت ایران را منطق شهادت دانست و گفت: آن روزی که انسجام داخلی کشور آمریکا صد برابر بیشتر از امروز بود، آن روز ملت ایران آمریکا را شکستش داد امروز که دیگر آمریکا ابرقدرت نیست.
شهادت آمریکا سردار کرده‌اند پاسداران اجتماعی امروز فرهنگی اسلامی اشاره کشوری زندگی دانست دشمنان ماهواره‌ای نخستین شبکه‌های آرمان ابراز ایجاد بزنند ابرقدرت امنیت شرمندگی معرفی  سردار مذاکره انسان چهارمین اینکه می‌دهد زین‌الدین منطقه صهیونیستی تأکید معاون  معاون ادامه برکاتی