برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: مرکز فرماندهی نُجَباء در سوریه از حضور سرزده فرمانده نیروی قدس در جمع رزمندگان این گروه مقاومت در شهر مرزی البوکمال خبر داد.

مازندمجلس:بر اساس اعلام این گروه، ارتش و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود از هفته گذشته موفق به بیرون راندن تروریست‌های تکفیری داعش از "البوکمال" شده و توانستند تمامی حملات این گروه تروریستی برای بازپس‌گیری این شهر را ناکام بگذارند.

در ادامه درگیری‌ها در البوکمال و شدت یافتن درگیری‌ها، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جمع رزمندگان نُجَباء حاضر شد و با فرماندهان میدانی این گروه مقاومت دیدار کرد. سردار سرلشکر قاسم سلیمانی طی این حضور سرزده، از نزدیک در جریان آخرین تحولات و برنامه ریزی‌های آتی جبهه مقاومت برای آزادسازی کامل این منطقه استراتژیک قرار گرفت.

دومینوی فروپاشی داعش در منطقه
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه درباره پایان حضور تروریست های تکفیری در منطقه اظهار کرد: در شرایط جدید شاهد دومینوی فروپاشی تکفیری ها و فروپاشی داعش در عراق و سوریه هستیم.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه سیاست منطقه ای استکبار و آل سعود حفظ تنش در منطقه غرب آسیاست اضافه کرد: علت سیاست های خصمانه عربستان و آمریکا جبران شکست های منطقه ای و نگه داشتن چالش در منطقه است.

وی پیرامون استعفای سعد حریری در داخل خاک عربستان افزود: آل سعود به دنبال چالشی جدید در منطقه است تا به بهانه استعفای حریری، لبنان را چالش بکشد. سعودی ها در پی شکست های منطقه ای می خواهند تنش هایی را در کشورهای حامی سوریه و عراق ایجاد کنند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه اعزام بخشی از تروریست ها به افغانستان محتمل است تصریح کرد: نوعی هم سویی در سیاست های آل سعود با آمریکایی ها دیده می شود و آنها برای منطقه غرب آسیا نقشه هایی دارند تا با سیاست جنگ نیابتی تجزیه ای را رقم بزنند.

سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه سیاست های آل سعود در منطقه شکست خورده است، یادآورشد: آل سعود نتوانست در لبنان به اهداف خود برسد و سناریوی شکست آل سعود در لبنان به خاطر هوشمندی حزب الله و آشکارشدن سیاست های خصمانه عربستان در منطقه است.

2727

منطقه سیاست فروپاشی تکفیری اینکه سیاسی معاون عربستان مقاومت سوریه لبنان سردار دومینوی حریری استعفای خصمانه تروریست درگیری‌ها اعزام سلیمانی افغانستان ادامه سرزده البوکمال سنایی