برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- آیین رونمایی از پنج عنوان کتاب در حوزه فنی و مهندسی سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهدی ورسه‌ای، رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر گفت: در آیین رونمایی از پنج عنوان کتاب حوزه فنی و مهندسی از کتاب‌های «سازمان‌های برتر؛ از شناخت تا دریافت جایزه سرآمد» تألیف نعمت‌الله قاسمی و امان‌الله زارع وکیل آباد، «اقتصاد مقاومتی از نظریه تا عمل» تألیف فیروز داوودی، متعلق به شرکت نیرو گستر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، «طراحی و مدیریت اجرا در خطوط انتقال گاز» تألیف عباس خانی وابسته به شرکت تدبیر انرژی گستر ایرانیان، «سنتز، شناسایی و کاربرد نانومواد در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری» تصنیف زهرا شریعتی‌نیا (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر- گروه شیمی) و «آشنایی با دانش پلیمر‌ها و اصطلاحات بنیادی» تألیف سعید نعمتی رونمایی می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۴ در سالن شورا ساختمان اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور مولفان و علاقمندان کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

ورسه‌ای خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۴ عنوان کتاب در انتشارات واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسیده، که در این میان ۲۳ عنوان چاپ اول و ۲۱ عنوان، چاپ مجدد بوده است.

امیرکبیر صنعت عنوان تألیف صنعتی رونمایی دانشگاه وابسته ورسه‌ای مهندسی