برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- میزان ریزگردها در آسمان اهواز در ساعت 11 امروز به 24 برابر حد مجاز رسید و ادارت این شهر را به تعطیلی کشاند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شهریار عسکری مدیرروابط عمومی اداره کل محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت ریزگردها در این ساعت در آسمان شهر اهواز به سه هزار و 548 میکروگرم بر متر مکعب رسید که حدود 24 برابر حد استاندارد است.

عسکری افزود: همچنین میزان ریزگردها در ساعت 11 امروز در شهر شوش به 339 میکروگرم بر متر مکعب رسید که بیش از دو برابر حد مجاز است.

همچنین در پی گرد و غبار شدید، زمان پایان کار ادارات ، دستگاه های دولتی و بانک ها در شهرستان اهواز امروز ساعت 12 اعلام شد.

نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا کار تمامی ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان اهواز به جزء مراکزبهداشتی درمانی،امدادی،عملیاتی در روز سه شنبه سی ام آبان (روز جاری) تا ساعت 12 خواهد بود.

پیش از این نیز روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در اطلاعیه ای نوبت ظهر امروز مدارس ،دانشگاه ها و مراکز آموزشی این شهرستان را به علت بروز پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا تعطیل اعلام کرد.

 

اهواز شهرستان امروز برابر میزان ادارات اعلام پدیده آلودگی دولتی فرمانداری همچنین عسکری عمومی ریزگردها میکروگرم دستگاه