برگزیده ها
استقبال كتابفروشی‌ها از دومين پاييزه كتاب
مازندمجلس: استقبال كتابفروشی‌ها از دومين پاييزه كتاب به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومي خانه كتاب، در طرح پاييزه كتاب كه از دوم آذرماه همزمان با روز كتابگردی در كتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود، ۶۶۹ كتابفروشي از ۳۱ استان كشور ثبت‌نام كردند.

در دومين پاييزه كتاب، تاكنون استان‌های تهران با ۱۱۶ كتابفروشی، قم با ۸۴ كتابفروشی و اصفهان با ۷۹ كتابفروشی بيشترين میزان مشاركت را از آن خود كردند.
 
دومين طرح پاييزه كتاب با تخفيف ۲۰ تا ۲۵ درصدی دوم آذرماه همزمان با روز كتابگردی در كتابفروشي‌های عضو طرح سراسر كشور آغاز می‌شود و تا ۲۲ آذرماه در مراكز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌‌شود. كتابفروشان در نخستین روز از اين طرح به مناسبت روز كتابگردی كتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفيف بيشتر (تخفيف ۳۰ تا ۳۵ درصدی) عرضه می‌كنند.
 
كتابفروشی‌‌ها می‌‌توانند با مراجعه به سايت خانه كتاب به نشانی ketab.ir در دومين «پاييزه كتاب» ثبت‌نام كنند. طرح «پاييزه كتاب» با شعار «هر ورقش دفتری است...» بعد از طرح‌های «كتابفروشی به وسعت ايران»، «عيدانه كتاب»، «تابستانه كتاب» و «پاييزه كتاب» هفتمين گام در راستای توجه به اعطای يارانه كتاب از طريق كتابفروشی‌هاست.

در دومين طرح پاييزه كتاب خريداران می‌توانند در چند نوبت و از چند كتابفروشی، كتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفيف و كتاب‌های كودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفيف از كتابفروشي‌های عضو طرح خريداری كنند.
پاييزه كتابفروشی تخفيف دومين كتابگردی آذرماه كتاب‌های كتابفروشي‌های درصدی ثبت‌نام همزمان كردند